Alpecin, o soluție eficientă împotriva pierderii părului

Frumusețea se află în ochii celui care privește, dar cât de mult cred bărbații că frumusețea se află în părul lor? Potrivit unui studiu reprezentativ efectuat în mediul urban, realizat de către compania de cercetare de piață GfK România pentru Alpecin Caffeine Shampoo, 1 din 3 bărbați români cu vârste cuprinse între 30-35 de ani consideră că părul reprezintă o parte importantă a imaginii proprii.

alpecin impotriva caderii parului

Image courtesy of imagerymajestic at FreeDigitalPhotos.net

Bărbații cu venituri mai mari sunt mai preocupați de părul lor, în timp ce aproape 1 din 3 din bărbații necăsătoriți sunt de părere că pierderea părului le-ar putea afecta relația cu partenera. Cel mai puțin îngrijorați de aspectul lor sunt bărbații divorțați, despărțiți de parteneră sau văduvi (14%).

Bărbații cu venituri mari sunt de acord într-o măsură ușor mai mare decât cei cu venituri mici și medii că un păr sănătos contribuie substanțial la încrederea de sine și atrage mai mult atenția sexului opus. Există unii bărbați care consideră că a avea un păr sănătos este mai important decât un ten fără imperfecțiuni.

Ce fac acești bărbați pentru a fi mai atractivi în ochii celor iubite? Se pare că un păr curat este primul obiectiv pe listă. Aproape jumătate dintre bărbații români (44%) spun că se spală pe cap de două ori pe săptămână. Bărbații cu vârste cuprinse între 30 și 35 de ani, fără copii și fără probleme legate de căderea părului se spală cel mai des.

În ciuda faptului că 46% dintre bărbații din România sunt de acord că pierderea părului este ereditară, Dr. Adolf Klenk, șeful departamentului de cercetare al Dr. Wolff Research, a dovedit că nivelul ridicat de testosteron poate duce la căderea părului. Excesul de testosteron începe în perioada pubertății și permite creșterea bărbii, pe de o parte, dar și slăbirea rădăcinilor firelor de păr de pe scalp, pe de alta.

Dr. Klenk a descoperit formula științifică pe bază de cafeină, încorporată în Alpecin Caffeine Shampoo, care reușește să oprească efectele negative ale testosteronului, astfel luptând în mod eficient împotriva căderii părului pe fond genetic. Lipsa energiei cauzată de testosteron este echilibrată cu ajutorul cafeinei. Prin aplicarea locală, cafeina acționează acolo unde este nevoie.

Datorită formulei speciale ale produselor Alpecin, substanța activă penetrează părul și migrează către foliculul pilos. Este util de știut că 2 minute de spălat cu Alpecin Caffeine Shampoo sunt echivalentul a 50 de cești de cafea.

Sondajul Alpecin a fost realizat la nivel național, în zonele urbane, pe un eșantion reprezentativ.

Alpecin-C1Despre Alpecin

Alpecin este marca de referință a Dr. Wolff Group, companie germană de familie care activează în domeniile farmaceutic și cosmetice, în peste 40 de țări.

În 1930, Dr. August Wolff și Prof. Dr. C. Bruck au creat Alpecin, primul tonic cosmeceutic pentru păr și scalp. În formula galenică unică a produsului, au fost combinate ingrediente cu efecte benefice dovedite asupra sănătății scalpului. Au fost redefinite astfel categoriile “tonic pentru păr” și “produse împotriva căderii părului”. Numele brandului, Alpecin, derivă din cuvântul latin “alopecia” (“căderea părului”).

La începutul anilor 2000, Alpecin a lansat primul său produs care conține cafeină, Alpecin Caffeine Liquid, un tonic pentru păr. Studii științifice au demonstrat efectul benefic al cafeinei în procesul de combatere a căderii părului din cauze ereditare. Câțiva ani mai târziu, pe piața germană au fost lansate și produsele Alpecin Caffeine Shampoo și Alpecin Double-Effect Caffeine Shampoo. Caracterul inovator al brandului poate fi observat și în noile produse care conțin cafeină, lansate din 2011 până în prezent.

Alpecin este brandul numărul 1 în Germania în rândul șampoanelor împotriva căderii părului la bărbați și printre cele mai cunoscute branduri în rândul consumatorilor germani. Este lider de piață în categoria produselor împotriva căderii părului (tonic și șampon) nu doar în Germania și Austria, ci și în Marea Britanie (din 2011) și Hong Kong (2014).

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 250 de cuvinte, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Tags

#nou