47

Kuma – secretul „custom made” în designul de interior

Armonia în design-ul de interior înseamnă eficiență, dar și emoție. Este ceea ce face Kuma, compania daneză specializată în lavoare de băi „custom made”: oferă cea mai eficientă soluţie de personalizare a spațiului prin obiecte de design plăcute vizual, de calitate, din materiale compozite de ultimă generație. Cu un portofoliu de peste 80 de forme de bol de lavoar, 10 grupe de materiale și peste 75 de culori, KUMA poate transforma orice vis decorativ în realitate.

Kuma România

Kuma Romania

Kuma România oferă facilități de producție pe piața locală încă din 1998, fiind specializată în producerea de lavoare de băi custom made din materiale compozite.

Compania oferă soluții pentru spații de birouri, comerciale,  proiecte rezidențiale, spaţii medicale, educaționale, comerciale. Alte produse din portofoliul KUMA care întregesc soluțiile complete pentru clădirile moderne sunt blaturile de bucătării/office/recepții, glafurile pentru ferestre/balcoane, conceptele SPA și mobilierul modular marca Nordline pentru băi și bucătării. KUMA oferă un concept cu o viziune nordică, modernă, a ceea ce înseamnă o baie de utilitate publică, oferind și servicii profesionale, de la ofertare, până la perioada post garanție. Conceptul KUMA – custom made este menit să îndeplinească orice criteriu legat de o amenajare optimă a spaţiilor publice.

„Este un trend în ultima perioadă să oferi spaţii de utilitate publică, cu băi moderne, prietenoase, confort maxim în care să te simţi ca într-un SPA, fie că eşti într-o clădire de birouri, la mall, la şcoală sau la spital. Şi în hoteluri au început să se aplice aceste principii, bugetele mari dedicate recepţiilor fiind mutate către camere şi mai ales către băi care, odinioară, erau amenajate cu bugete foarte mici. Clienţii finali au devenit mult mai pretenţioşi, iar satisfacţia şi confortul acestora sunt aduse acum pe primul plan, generând atenţie şi investiţie sporite către zona de băi.” – Camelia Olesen, director executiv KUMA.

Cam 80% din producţie merge către piaţa nordică -Scandinavia, iar 20%  către piaţa autohtonă. Pe piaţa românească, majoritatea produselor sunt destinate proiectelor de amenajări (60%), iar 40% sunt destinate retail-ului. Compania estimează pentru anul 2018 o creştere cu 10% a vânzărilor totale.

Kuma kuma romania

Cine folosește soluțiile Kuma custom made

La noi în ţară, printre principalele proiecte care au ales acest brand se numără lanţuri hoteliere de 4 şi 5 stele (Continental, Novotel, Ibis, Ramada, Golden Tulip, Park Inn), mall-uri (Băneasa Shopping Center, Sun Plaza, City Park, Promenada, Carrefour), complexe rezidenţiale şi de birouri (Willbrook-Glass House, Uppground Town, Floreasca Park, Globalworth-Bucharest One, The Bridge), stadioane (CFR Cluj, Arena Naţională), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc…

Unde le găsim

Produsele pot fi găsite în showroom-uri specializate pe băi cu reţea în toată ţara precum Delta Design, Romstal, Piastrelle, Bravo Group, Pazo Group, Ambient, Euroinstal dar şi în magazine mici, exclusiviste din ţară, specializate pe băi şi bucătării precum  Conrep Braşov, Novoambient Oradea, Mishu Constanţa, Prodomus Galaţi, Negro Construct Târgu Mureş. Pe data de 19 octombrie 2017, KUMA îşi va prezenta cele mai noi soluţii de design în cadrul SCHOOL + HOSPITAL.

Be different. Choose design. Choose KUMA.

kuma kuma romania

Despre Kuma

Kuma România  este o companie daneză-română înfiinţată în 1998, subsidiară a KUMA A.S. din Danemarca. Designul nordic minimalist, tehnologia modernă, standardele înalte de producţie şi fabricaţie permit obţinerea unor produse de o calitate deosebită pentru piaţa din România, peninsula Scandinavă şi alte ţări din Europa.

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 250 de cuvinte, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.