380

Marie Nouvelle se pregătește să cucerească Europa

Deja cunoscut pe piața autohtonă a accesoriilor de lux și home design, Marie Nouvelle se pregătește să cucerească Europa cu prima participare la Pure London, recunoscutul târg de modă, încălțăminte și accesorii de lux care are loc în fiecare an în capitala britanică.

Pure London

www.purelondon.com

Pure London găzduiește anual peste 700 de branduri, tineri designeri și mărci de renume din industria internațională a modei și a accesoriilor. Așa cum spune Julie Driscoll (director de portofoliu pe fashion și bijuterii), ediția de anul acesta promite să ofere vizitatorilor o experiență cu totul nouă și o altă perspectivă. Noutatea absolută a sezonului este colecția Pure Menswear, la care vor fi prezente 60-80 de branduri, alături de colecțiile Premium womenswear și Premium Footwear. Tema târgului din februarie este un remix de clasic și contemporan inspirat din prognozele de fashion ale specialiștilor WGSN și AW 16, lansat sub titlul „Pureism”: bogăție în culori, texturi și emoții – dramă prin design. „Când moda ne induce aceleași emoții ca și arta, percepțiile se schimbă oferind experiențe noi, captivante.” (http://www.purelondon.com/).

Anul acesta, la Pure London găsim și un brand românesc de lux: Marie Nouvelle Studio, promotor al artei în variate forme, texturi și culori. În spatele lui, creatoarea Maria Dermengiu (http://24life.ro/cine-e-maria/). Am profitat de ocazie să o întrebăm pe Maria mai multe despre participarea la acest târg internațional, cum se face admiterea și ce perspective promite aceasta:

1

24life: De ce Pure London?

MD: Acest târg era primul pe lista mea la început de an calendaristic. Londra și Parisul sunt punctele principale de atins pentru a accesa piața accesoriilor de lux si a intra in relatii directe cu buyerii din Europa si nu numai.

Dacă nu ești pregătit, există posibilitatea să te arzi și participarea la târg să dăuneze business-ului tău.

24life: De ce acum?

MD: Am intrat în al treilea an de antreprenoriat creativ și cred că a sosit momentul să îmi extind brandul și în afara țării, cu pași mici, dar siguri, către o piață mai mare. Este nevoie să ai o experiență închegată și să știi la ce să te aștepți, care sunt pericolele și ce propui, astfel încât să poți susține relațiile create acolo, pe termen lung. Dacă nu ești pregătit, există posibilitatea să te arzi și să-ți dăuneze business-ului.

24life: Admiterea la târg se face exclusiv contra cost sau trebuie să îndeplinești și anumite condiții?

MD: Bineînțeles, trebuie mai întâi să îndeplinești anumite criterii. Fiecare târg face o astfel de selecție. Vechimea pe o piață este un avantaj, iar la mine a contat faptul că brandul e prezent și la Los Angeles, SUA (într-un concept store în Beverly Hills, LA și pe platformele lor specializate de buyers)

24life: Cu ce te-ai decis sa participi? Ai pregătit ceva special pentru târg sau sunt articole din colecțiile trecute?

MD: Voi participa cu eșarfele de mătase, colecția ultimă The Exquisite (care este oricum produsă la ei, în Londra) și o selecție de piese din colecția clasica Marie Nouvelle. Pentru ei, eu sunt o noutate și vin cu ceea ce am creat ca întreg pe segmentul accesoriilor.

Va fi o mare plăcere să iau contact direct cu concurența, cu cei cu vechime pe piață. Sper să pot învăța cât mai multe.

24life: Care e piesa ta preferata din ceea ce expui la târg? Dar dintre celelalte branduri prezente acolo – ai vreo preferință anume?

MD: Am mai multe modele de patternuri preferate, însă știu că fiecare model în parte își găsește un destinatar. Încă nu am primit catalogul final cu expozanții, nu îi știu pe toți, dar cu siguranță va fi o mare plăcere să iau contact direct cu concurența, cu cei cu vechime pe piață. Sper să pot învăța cât mai multe. Va fi cu siguranță o experiență câștigată.

24life: Ce înseamnă pentru tine această „ieșire”?

MD: Este o oportunitate. O necesitate în sensul în care creațiile mele ar ajunge pe piețe cu deschidere mai largă și ar atinge prin arta lor mai mulți iubitori de frumos – de ce nu?…

 

 

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 250 de cuvinte, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.