1,300

10 mii de ore de voluntariat dedicate copiilor cazuri sociale

Mișcare cu Anca Bucur, campional mondial de fitness, gătit sănătos, citit de povești și implicarea în jocuri creative cu copiii – sunt activități pe care voluntarii de la Herbalife Nutrition România le-au dedicat luna aceasta copiilor cazuri sociale de la Asociația „Ana și Copiii”.

Herbalife Nutrition România s-a alăturat celei mai ample initiative comunitare globale denumită „Global Month of Purpose” – o iniţiativă internațională Herbalife Nutrition, prin care compania îşi propune să doneze peste 10.000 de ore de voluntariat unor cauze sociale pe tot parcursul lunii februarie.

Activităţile organizate de Herbalife Nutriton România cu prilejul acestei initiative  – „Global Month of Purpose”, au fost realizate în parteneriat cu Asociaţia „Ana şi Copiii” şi au constat în promovarea un stil de viaţă echilibrat şi sănătos:

Creştem puternici

Iniţiativele organizate la nivel de comunitate au debutat cu un eveniment plin de energie: o clasă de fitness cu Anca Bucur, multiplă câştigătoare a titlului Miss Fitness Univers. Într-o atmosferă prietenoasă şi veselă, copiii de la Asociaţia „Ana şi Copiii” au avut ocazia de a se antrena direct cu un campion internaţional în fitness, de a învăţa un antrenament simplu şi eficient şi de a descoperi cât de important este sportul pentru sănătatea minţii şi a corpului.

Creştem sănătoşi

Voluntarii Herbalife au oferit un program educaţional de nutriţie bazat pe gătit în dorinţa de a-i ajuta pe copii să facă alegeri sănătoase şi să pregătească mâncăruri şi gustări simple şi sănătoase. Fiecare voluntar a ales reţeta preferată a familiei şi a făcut echipă cu câte un copil pentru a găti, dar şi pentru a povesti şi a învăţa noţiunile de bază ale unei mese echilibrate şi sănătoase.

Creştem inteligenţi

Un alt eveniment a fost dedicat lumii fantastice a poveştilor, cărţilor şi jocurilor creative. Voluntarii  de la Herbalife Nutrition au citit poveşti copiilor, i-au implicat în concursuri de creaţie şi desen şi în jocuri educaţionale interactive. Activităţile au avut ca scop dezvoltarea abilităţilor de exprimare, îmbunătăţirea capacităţii cognitive şi stimularea imaginaţiei prin apropierea de universul minunat al poveştilor.

Aş vrea să mulţumesc echipei Herbalife Nutrition şi Membrilor Independenţi deoarece ei au fost sufletul acestei acţiuni,” a declarat Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife Nutrition România, Moldova, Ungaria şi Bulgaria. „Implicarea directă, educaţia şi sprijinul constant descriu cel mai bine ceea ce le oferim clienţilor noştri zi de zi, iar „Global Month of Purpose” ne dă din nou ocazia de a mobiliza membrii companiei şi de a celebra pasiunea de a ne pune în serviciul celorlalţi. Dezvoltarea noastră înseamnă, implicit, dezvoltarea comunităţii în care activăm , prin urmare ne dorim să fim în continuare un model demn de urmat în societate prin acţiuni de voluntariat derulate pe tot parcursul anului.

Dorinţa de a contribui şi de a ajuta lumea să devină mai sănătoasă şi mai fericită (misiunea Herbalife Nutrition) a marcat activitatea Herbalife Nutrition România încă de la lansarea programului ‘Casa Herbalife’ în 2010 prin sprijinul oferit celor de la ‘Cireşarii II’ – un centru de îngrijiri de urgenţă pentru copii. În 2017, programul şi-a continuat misiunea alături de organizaţia „Ana şi Copiii” pentru a îmbunătăţi calitatea vieţii copiilor şi familiilor prin nutriţie sănătoasă, educaţie în domeniul nutriţiei şi sprijinul voluntarilor din comunitate. „Ana şi copiii” îşi propune să construiască un „centru de excelenţă” în Bucureşti pentru a da o mână de ajutor unui număr de 100 de copii vulnerabili.

Angajaţii şi membrii Herbalife Nutrition se implică activ pe parcursul anului oferind ajutor Asociaţiei „Ana şi Copiii” – fie prin susţinerea de seminarii educaţionale pentru copii şi părinţi cu accent pe nutriţie echilibrată şi un stil de viaţă activ, fie prin petreceri de copii în ocazii speciale.

Pentru informaţii suplimentare despre Herbalife Nutrition Foundation şi programul Casa Herbalife, accesaţi  https://www.herbalifenutritionfoundation.org/casa-herbalife/

***

Despre Herbalife Nutrition Ltd.

Herbalife Nutrition este o companie globală din domeniul nutriţiei care şi-a propus să facă lumea mai sănătoasă şi mai fericită. Misiunea companiei este promovarea nutriţiei – schimbă viaţa oamenilor cu produse şi programe de nutriţie excepţionale – încă din 1980. Herbalife Nutrition oferă produse de înaltă calitate, realizate pe baze ştiinţifice, consiliere individuală cu membrii independenţi Herbalife Nutrition şi o abordare orientată spre comunitate care îi inspiră pe clienţi să adopte un stil de viaţă mai sănătos, mai activ.

Produsele Herbalife Nutrition pentru nutriţie, gestionarea greutăţii, energie şi fitness, precum şi îngrijire personală sunt disponibile prin reţeaua de membri independenţi din peste 90 de ţări.

Herbalife Nutrition susţine Herbalife Nutrition Foundation, o organizaţie non-profit care sprijină organizaţiile comunitare axate pe asigurarea unei nutriţii corecte. De asemenea, Herbalife Nutrition sponsorizează peste 190 de sportivi, echipe şi evenimente de talie mondială la nivel global.

Herbalife Nutrition are aproximativ 8.300 de angajaţi în întreaga lume şi o cifră de afaceri anuală netă de aproape 4,4 miliarde USD în 2017.

 

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 250 de cuvinte, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.