Cu ocazia Zilei Siguranței pe Internet (sărbătorită internațional pe 7 februarie), Discovery România lansează pe pagina sa de Facebook o campanie împotriva hărțuirii online (cyberbullying). Campania are ca obiectiv informarea celor peste 1,2 milioane de fani asupra fenomenului de cyberbullying, precum și mobilizarea lor împotriva acestei forme de hărțuire.
„De când am lansat pagina de Facebook Discovery România în 2010, ne-am concentrat să construim o comunitate cu valori și interese comune, îndreptate în direcția satisfacerii curiozității într-o manieră constructivă. Acum, am ajuns la peste 1,2 milioane de fani și, pentru că avem de dezbătut atât de multe subiecte legate de lumea înconjurătoare, cred că e foarte potrivit să ne amintim de regulile sănătoase de interacțiune, chiar și în mediul virtual. Ziua Siguranței pe Internet este ocazia perfectă să le aducem aminte fanilor și nu numai cât de important este să ne respectăm și pe rețelele de socializare și să descurajăm orice formă de hărțuire a partenerilor noștri de dialog. Reacțiile utilizatorilor pe pagina noastră de Facebook cu ocazia mesajului aniversar pentru Stephen Hawking, postat la începutul acestui an, ne-au determinat să lansăm această campanie împotriva oricărei forme de intimidare în mediul online. Cyberbullying-ul și discursurile care instigă la ură sunt probleme ce capătă amploare, cu consecințe în lumea reală. Din punctul nostru de vedere, Internetul și social media ar trebui să fie locuri în care oricine să își poată exprima opinia, fără teama că va fi ținta unor atacuri personale sau a unor comentarii injurioase”, a spus Ada Roseti, Director de Programe Discovery Networks Europa Centrală și de Est.
Campania va include o serie de materiale video realizate de Ana Morodan, blogger de modă, Mikey Haș, vlogger, Marius Chivu, scriitor, și alte personalități care își vor împărtăși propriile povești legate de cyberbullying. Discovery România va promova campania în rândul fanilor săi de pe Facebook, încurajând conversațiile care respectă regulile de interacțiune disponibile aici. Campania de educare va continua până la finalul lunii martie, prin publicarea pe conturile de socializare Discovery România a unor articole și analize despre cyberbullying.
* Cyberbullying-ul sau hărțuirea online este bullying-ul realizat prin dispozitive mobile sau internet. Cyberbullying-ul este foarte neplăcut pentru că poate fi public, greu de dat jos de pe Internet și poate afecta utilizatorii tot timpul. (Sursa)
Despre Discovery Communications
Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) satisface curiozitatea și își ține fanii aproape printr-un portofoliu de branduri premium care oferă conținut de non-ficțiune, sportiv și pentru copii. Cu o acoperire de peste 3 miliarde de abonați la platformele sale pay-TV și free-to-air din peste 220 de țări și teritorii, portofoliul Discovery include branduri globale precum Discovery Channel, TLC, IDx, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra/Velocity, precum și OWN: Oprah Winfrey Network în Statele Unite, Discovery Kids în America Latină și Eurosport, lider în furnizarea de conținut sportiv premium, relevant local, în Europa. Discovery oferă conținut pe toate ecranele, prin intermediul Discovery VR, prin servicii OTT precum Eurosport Player și Dplay, precum și produse de tipul TV Everywhere ce includ portofoliul Discovery GO de aplicații TVE și Discovery K!ds Play. In Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, 20 de branduri Discovery ajung la 552 abonati din 109 țări, în 21 de limbi. Pentru mai multe informații, vizitați www.discoverycommunications.com
#NuSuntIntimidat #SaferInternetDay
- 6 tehnici eficiente pentru a reduce stresul și a fi bine cu tine - December 5, 2024
- Piatra semiprețioasă norocoasă a lunii decembrie - December 3, 2024
- Misterele Bibliei și ale Noului Testament, în 3 documentare tv - November 28, 2024
Comments