Ideea noastră a pornit de la un concept simplu: viitorul omenirii e online. Aici ne găsim sursa de informare ultra rapidă, de învățare și relaxare, mijlocul de a comunica instantaneu cu prietenii, oriunde în lume. Și pentru că femeile petrec pe net ceva mai mult decât bărbații *, ce modalitate mai bună de conectare cu lumea ar putea avea, decât o revistă dedicată? Glossy, așa cum sunt obișnuite, dar în ritm cotidian, gratuit.
Misiunea 24 life: Conținutul de calitate. Într-o lume grăbită, în care jurnalismul se rostogolește vertiginos pe panta scrisului robotizat, revista 24life.ro încearcă să rămână fidelă principiilor tradiționale cu un conținut onest, autentic, de calitate. Cu materiale care descoperă valoarea. Care văd extraordinarul din cotidian, care află și împărtășesc cu voi povestea din spatele fiecărei întâmplări din viață. Rareori ne oprim să vedem cu adevărat oamenii din jurul nostru și realizările lor remarcabile. Viața e o experiență uluitoare, pe care o trăim zilnic: întâmplări, obiceiuri și tradiții nemaivăzute, obiecte de artă emoționante, descoperiri medicale de ultim moment și chiar mici capodopere pe farfurie, ale căror arome și prezentare ne bucură simțurile și conversația. Ne recunoaștem în fiecare părticică de diversitate și în întreg, ca oameni care împărțim aceeași planetă. Ne simțim uniți, fie doar și pentru clipa în care gândim și simțim asemenea. Considerați 24life.ro ca pe un mediu transparent și relaxant de conectare cu lumea.
Motto-ul: Bucură-te de viață. De fiecare moment, experimentează. Fă din fiecare întâmplare o experiență memorabilă. Cu toții ne amintim un loc impresionant, o atmosferă inspirată, oameni și evenimente care ne-au marcat viața. Viața însăși e o marcă. Depinde de fiecare din noi cum o trăim, construim și împărțim cu ceilalți.
Marca: 24life.ro este un brand media, un concept editorial nou, concentrat pe inovație, ecologie, stil de viață sănătos, care respectă biodiversitatea naturii. 24life.ro promovează atitudinea îndrăzneață și gândirea dincolo de tiparele tradiționale, conversația inteligentă și schimbul de idei. Vă așteptăm cu interes comentariile, sugestiile, întrebările și exemplele din experiența personală, care ne pot ajuta să creștem împreună.
* Ultimele studii arată că românii petrec pe net mai mult timp dintre toate țările, cu o medie de 18,6 ore pe săptămână, fiind întrecuți doar de Ucraina, cu 20 de ore/săpt. Femeile folosesc Internetul mai mult decât bărbații, cu peste 54% din afișări de pagini și reprezintă 50,8% din numărul utilizatorilor de Internet, în timp ce bărbații formează 49,2% din utilizatori, conform rezultatelor SATI și SNA FOCUS. Bărbații accesează preponderent paginile legate de tehnică (aplicații mobil, cumpărături online de electronice, IT și informații auto). Femeile sunt interesate preponderent de sănătate, stil de viață, turism și celebrități.