Doppelherz cu surprize la aniversarea centenarului

Anul acesta, brandul german Doppelherz împlinește 100 de ani de la lansarea primului produs – Doppelherz Tonic –  vândut și înregistrat ca marcă sub tutela Queisser Pharma Germania. Un centenar de tradiție și inovație în produse pentru sănătate, frumusețe și longevitate, menținerea unei vieți sănătoase și active fiind motivația constantă a brandului. Începând cu luna asta, găsim în farmacii pachete promo aniversare care conțin cel mai bine vândute produse Doppelherz de-a lungul timpului – spor la cumpărături!

Doppleherz aniversare centenar

Știai că Doppelherz și-a lansat primul produs (un tonic) în 1921, în Germania? De-atunci brandul a crescut constant în recunoaștere și popularitate, în toată lumea. În cei 100 de ani ai acestei mărci de prestigiu au fost dezvoltate numeroase produse dedicate sănătății și stării de bine a întregii familii. Cele mai multe în ultimele două decenii, când gama a fost îmbogățită permanent cu noi produse.

Astăzi, consumatori din peste 60 de țări din întreaga lume se pot bucura de calitatea și beneficiile produselor de la Doppelherz. Din 2005 și românii, care au găsit pentru prima dată Doppelherz (Protefix) în farmaciile locale. În prezent, în România peste 85 de produse ajung în casele a milioane de români.

Doppelherz susține calitatea

La baza produselor Doppelherz se află o selecție riguroasă a ingredientelor, toate fiind aprobate de Medicines Agency of the European Food Safety Authority. Înainte să ajungă pe piață, produsele trec printr-un control înalt de calitate – nimic nu este lăsat la voia întâmplării. Sunt fabricate în mod responsabil și verificate în condiții stricte.

Un brand pentru noi toți

Doppelherz însoțește mulți oameni de-a lungul întregii vieți. Cu o gamă largă de produse, care contribuie la întărirea sistemului imunitar, susțin metabolismul energetic și performanța, activează frumusețea din interior, mențin ochii sănătoși sau întăresc sistemul cardiovascular – cei de la Doppelherz promovează o viață sănătoasă și activă la orice vârstă.

De la tablete, capsule, comprimate efervescente și până la soluții orale buvabile, plicuri cu granule orosolubile sau picături de ochi – produsele au diferite forme de prezentare, astfel încât cei care le aleg să găsească ceea ce li se potrivește cel mai bine. Majoritatea dintre ele nu conțin lactoză sau gluten.

100 de ani cu Doppelherz

Istoria mărcii Doppelherz datează încă din anul 1921, când primul produs – Doppelherz Tonic –  a fost vândut și înregistrat ca marcă sub tutela Queisser Pharma Germania. Treptat, popularitatea brandului a crescut de la an la an, logo-ul cu cele două inimi devenind sinonim cu sănătatea și vitalitatea pentru milioane de oameni.

Devenit rapid un brand de succes în Germania, Doppelherz a ajuns și în țările din Europa de Est, inclusiv în România. Începutul anului 2000 a fost un an fulminant pentru notorietatea și expansiunea produselor Doppelherz, iar brandul nu a mai fost asimilat doar cu tonicul. Din acel moment, s-au pus pe piață produse ce conțin vitamine, minerale, oligoelemente, sau acizi grași Omega-3 care în scurt timp au ajuns preferatele clienților.

În 2005, primele 4 produse Doppelherz și-au făcut apariția pe rafturile din România alături de gama completă de produse Protefix. De atunci și până în prezent li s-au alăturat numumărate produse, printre care și Kollagen 11.000 PLUS sau Kollagen Beauty, care au devenit rapid unele dintre cele mai populare din gamă.

Produsele Doppelherz ocupă de ani de zile primele locuri în vânzările de suplimente alimentare în categoriile de produse pe baza de Omega-3, vitamine și minerale pentru articulații, memorie, sistemele muscular și nervos. Cu ocazia aniversării a 100 de ani, brandul german a pregătit pachete promo aniversare la produsele cel mai bine vândute produse de-a lungul timpului, ce vor fi disponibile în farmaciile din întreaga țară începând cu luna mai.

Citește și:

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 250 de cuvinte, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.