Cu 9 magazine deschise în București și în țară și unul online, La Femme este unul dintre cele mai cunoscute branduri românești de haine în stilul clasic-chic, urmărind cele mai noi tendințe.
La Femme sărbătorește 20 de ani de existență. 20 de ani de modă, stil personal și feminitate. Conceptul La Femme este unul multibrand, mereu în trend. Ținutele marca La Femme sunt achiziționate din showroom-urile pariziene, de unde aduc cu ele aerul actual, fresh si versatil al celor mai noi tendințe în moda occidentală.
Atuurile La Femme
Magda Trandafirescu, director general Tex-AS Group, inițiatoarea brandului și a lanțului de magazine La Femme, despre atuurile brandului:
- Achiziție personalizată multibrand în trend, la prețuri bune
Noi facem practic o selecție pentru fiecare client. Facem achiziție personalizată multibrand, astfel încât ea să formeze o colecție unitară. Avem grijă să fim permanent în trend. Pe lângă produsele despre care știm că se vând, avem neapărat în magazin ce a apărut nou pe piață, culori care se poartă. Nu avem prețuri foarte mici, dar nici exagerate.
- Haine comode, în trend – stilul casual-chic și de seară, purtabil
Deși am pornit inițial cu stilul office, astăzi ne definește stiul casual, tot mai popular în Occident. Și încercăm să imprimăm și stilul evening, adică haine de seară purtabile – o nișă de piață lăsată de brandurile mari, care nu-și permit rochiile de ocazie. Practic, ne-am adaptat cererii pieței. Sacoul a rămas în colecție, dar predomină stilul casual, care este tot mai popular în Occident. Se simte o anume lejeritate în purtarea hainelor, unde sacoul este asortat mai degrabă la blugi. Comoditatea și purtabilitatea hainelor este pe primul plan chiar și la brandurile mari – care la noi nu prea prind, pentru că femeile noastre preferă un stil mai sexi.
La aniversarea a 20 de ani, La Femme vă așteaptă cu surprize în toate magazinele rețelei din București (Centrul Comercial Orhideea, AFI Palace Cotroceni, Calea Victoriei-Pasaj Vilacrosse, Galeria Cora Lujerului, Mega Mall Pantelimon), Pitesti (Mall Pitesti si Calea Bucuresti) și Constanța (Centrul Comercial Tom și City Park Constanta). Dar și pe site, pentru cei dornici de shopping online.
TEX-As Group a inaugurat primul magazin La Femme din București în 1997. Anual, brandul înregistrează o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro.
Mai multe despre istoria brandului, evoluția lui și planuri de viitor citiți în interviul cu Magda Trandafirescu, inginer în confecții, manager general Tex-AS Group, inițiatoarea brandului și a lanțului de magazine La Femme.
- 5 Soluții inteligente în domeniul medical beauty-tech 2025 - January 10, 2025
- Tendințe în manichiură. Ce purtăm pe unghii în 2025 - January 10, 2025
- Primark lansează cea mai extinsă colecție de îmbrăcăminte sport - January 10, 2025
Comments