De 20 de ani pe piață, La Femme România, unul dintre cele mai cunoscute branduri românești de haine și accesorii, a inaugurat recent un nou magazin București, în Centrul comercial Sun Plaza. Acesta este cel de-al zecelea magazin din rețeaua națională și al șaselea deschis la București.
Noul spațiu La Femme se întinde o suprafață de 55 mp la etajul 1 în aripa noua a Centrului comercial Sun Plaza. Magazinul este amenajat după o structură modernă, care continuă tradiția La Femme: haine și accesorii clasic-chic&trendy, achiziționate de la Paris, după cele mai noi tendințe ale sezonului.
Magda Trandafirescu, director general La Femme România: „Odată cu deschiderea noului magazin, vrem sa întărim promisiunea pe care am făcut-o clientelor noastre: să le oferim mereu piese vestimentare cât mai inovatoare și cât mai în trend. Pentru 2018, ne propunem să identificăm opțiuni de outfituri personalizate și individualizate, care să le facă să se simtă cu adevărat chic&trendy. În magazinele noastre, ele vor găsi mereu tot ce e mai nou pe piață atât în materie de culori, cât și de materiale. Pentru această primăvară, La Femme România își dorește să fie mai aproape de clienta sa și să îi ofere consiliere adaptată stilului său vestimentar, ținând cont de cerințele și dorințele ei”.
Dana Niculescu, visual merchandising & acquisition, de 10 ani cu La Femme: „Ce vor găsi clienții în noul magazin? De toate! De la ținute de zi până la cele de birou și ținute de seară – încercăm să acoperim toată paleta. Și să ținem cont de specificul locației. Magazinele din mall-uri primesc întotdeauna mai mult și pe partea de seară, față de cel stradal, din pasajul Vilacrosse. Cel din urmă a fost primul deschis, a pierdut mult din cauza lipsei locurilor de parcare, dar are clienții lui fideli. Magazinele La Femme din mall-uri au toată gama de produse, singurele diferențe pot fi de culoare. Primim cantități mici, de exemplu 15 bucăți la anumite modele, dar care sunt produse în 4-5 culori. Fiecare magazin poate primi piese de culori diferite și din cauza asta oamenii percep că sunt alte modele, când de fapt este vorba de o culoare diferită. Rochiile, de zi sau de seară, sunt întotdeauna cele mai căutate.”
Cu o istorie de peste 20 de ani, La Femme România oferă o experiență de shopping memorabilă și o varietate de outfit-uri și accesorii în stilul office, casual, cocktail sau eveningwear. Imprimeurile florale sau detaliile romantice, alături de croielile clasice sunt doar câteva dintre trendurile cheie ale noii colecții de primăvară.
Primul magazin La Femme România a fost deschis în București în anul 1997, în Pasajul Villa Crosse. În prezent, marca este prezentă pe piaţă cu un total de zece magazine în Bucureşti, Pitești şi Constanţa și are o cifră de afaceri de peste un milion de euro anual.
21 de ani cu La Femme înseamnă surprize pentru clienți în toate magazinele rețelei din Bucuresti (Centrul Comercial Orhideea, AFI Palace Cotroceni, Calea Victoriei-Pasaj Vilacrosse, Galeria Cora Lujerului, Mega Mall Pantelimon, Sun Plaza), Pitești ( Mall Pitești și Calea București) și Constanța (Centrul Comercial Tom și City Park Constanța). Dar și pe www.lafemme.ro, pentru cei dornici de shopping online.
Mai multe fotografii de la eveniment și un live despre tendințele in moda acestui an găsiți pe pagina de facebook La Femme Romania.
Despre istoria La Femme Boutique și perspective, poți citi în interviul cu Magda Trandafirescu, director general și fondatoarea acestui brand: „Magazinele La Femme își comandă hainele doar în Franța”
- 6 tehnici eficiente pentru a reduce stresul și a fi bine cu tine - December 5, 2024
- Piatra semiprețioasă norocoasă a lunii decembrie - December 3, 2024
- Misterele Bibliei și ale Noului Testament, în 3 documentare tv - November 28, 2024
Comments