Avon lansează rezultatele unui studiu care corelează tipul de păr al femeilor cu trăsăturile lor de personalitate. Cercetarea Avon ,,Advance Techniques este prima care investighează legătura dintre păr și personalitate. Studiul are la bază declarațiile a peste 1200 de femei din România.
- Studiul arată că cele mai muncitoare românce se declară cele cu părul vopsit multicolor sau roșcat, în timp ce blondele sunt cele mai interesate de evoluția în carieră;
- Brunetele sunt cele mai calme, iar femeile cu părul scurt cele mai darnice;
- Blondele se caracterizează ca fiind cele mai puțin sensibile și visătoare;
- 6 din 10 femei consideră că felul în care le arată părul le reflectă personalitatea;
AVON prezintă rezultatele studiului ,,Advance Techniques – Despre personalitatea părului” – primul ce analizează legătura dintre tipul de păr și personalitatea femeilor. Cercetarea are la bază răspunsurile a 1297 de femei din România, eșantion reprezentativ la nivel urban.[1] AVON a demarat cercetarea pentru a explora cum și în ce măsură se reflectă trăsăturile de personalitate ale femeilor în modul în care aleg să-și poarte sau să-și aranjeze părul – și deci în personalitatea părului.
AVON oferă în gama de îngrjire a părului Advance Techniques produse pentru toate tipurile de păr, cu orice personalitate și orice nevoi, cu o colecție de peste 100 de concepte, ce oferă un ritual de îngrijire complet: de la îngrijire de bază, până la styling, colorare sau accesorii.
Studiul “Advance Techniques – Despre personalitatea părului” arată că:
Cele mai vulcanice
Cât privește relațiile, femeile cu părul vopsit multicolor sunt de departe cele mai vulcanice (80% dintre acestea), fiind urmate de cele cu părul șaten (40%), care preferă să se exprime mai aprins într-o discuție.
Blondele și brunetele (60%) sunt cele mai calme, chiar și când vine vorba de o dispută amoroasă.
După tipul de păr, femeile cu părul scurt și cu părul drept sunt mai calme (60%).
Cele mai darnice
În ce privește atitudinea față de bani, cele mai darnice românce sunt cele cu părul vopsit multicolor sau roșcat și cele cu părul scurt.
La polul opus, cele mai strângătoare sunt femeile cu părul mai închis la culoare (șatenele și brunetele). Femeile cu părul creț (54%) sunt mai strângătoare decât cele cu părul drept.
Cele mai optimiste
Dintre toate, brunetele și femeile cu părul lung se consideră cele mai optimiste.
Cele mai energice sunt cele cu părul mai deschis la culoare – șatenele și blondele.
În relațiile cu ceilalți, cele mai sociabile se simt roșcatele (36%).
După tipul de păr, femeile cu părul creț se pare că sunt mai optimiste decât cele cu părul drept. Acestea din urmă se caracterizează cel mai des ca fiind sociabile (31%) și totodată cel mai puțin visătoare (6%).
Cele mai sensibile și visătoare
Potrivit cercetării, primele la sensibilitate sunt româncele cu părul multicolor, iar cele mai visătoare sunt roșcatele.
Blondele sunt cele care s-au descris ca fiind cele mai puțin visătoare și sensibile, la fel și femeile cu părul scurt.
Cele mai muncitoare
Când vine vorba de serviciu, cele mai muncitoare s-au declarat femeile cu părul multicolor (52% dintre acestea), urmate de roșcate. La extrema cealaltă, cele mai puțin muncitoare se simt brunetele (3 din 10 brunete).
La muncă, perseverența este o însușire cu care se identifică cel mai adesea roșcatele, iar după lungimea părului – femeile cu părul scurt (40% dintre acestea).
Însă și blondele conduc în top: ele sunt cele mai dedicate când vine vorba de carieră.
60% dintre femei pun egal între personalitatea lor și a părului
Indiferent de tipul sau culoarea părului, 60% dintre femei consideră că felul în care le arată și își aranjează părul le reflectă personalitatea.
Româncele roșcate sunt cele mai convinse că felul în care le arată și își aranjează părul e oglinda sufletului (76%). Pe ele, culoarea părului le face să se simtă încrezătoare. Cât despre blonde, ele se percep drept feminine (39%) și sexy (15%) datorită culorii părului. Efectul acesteia asupra șatenelor este că se cred cuminți (18%), iar brunetelor le induce percepția că sunt serioase (20%).
Ce spun psihologii
,,Culoarea, lungimea și modul în care femeile decid să își aranjeze părul sunt elemente ce pot fi corelate cu diverse aspecte ale personalității fiecăruia – nivelul de încredere în sine, temperamentul și chiar valorile după care se ghidează în viață.
Pentru femeile care prioritizează imaginea de sine, care investesc timp și resurse în schimbări mai dese de look, încrederea în sine se bazează și pe felul în care își percep atractivitatea părului.
Totodată, în ceea ce privește temperamentul femeilor care doresc schimbări în privința culorii, lungimii sau modului în care își aranjează părul, se poate observa o relație cu dinamismul versus pasivitatea persoanei”, a declarat Luminița Barz, doctor în psihologie.
În calitate de specialist în îngrijirea părului, AVON a inițiat această cercetare cu scopul de a investiga în profunzime aspecte legate de personalitatea părului, care merg mai departe de latura fizică sau estetică.
„Tindem frecvent să plasăm îngrijirea completă a părului într-o zonă de răsfăț, însă studiul ne confirmă că părul nostru joacă un rol esențial în modul în care ne percepem și suntem percepuți, iar atunci când este frumos și sănătos, el are puterea de a crește încrederea în sine a oricărei femei. Tocmai de aceea este foarte important să îi oferim un ritual de îngrijire complet”, a subliniat Ana Nicolae, Sr. PR & Events Specialist AVON România.
Despre AVON
AVON este prezent de 21 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și oportunitate de carieră femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.
[1]Studiu “Advance Techniques – Despre personalitatea părului” realizat de compania de cercetare ivox.ro la comanda AVON, pe un eșantion reprezentativ la nivel urban, compus din 1297 de femei din România. Metodologia folosită a fost CAWI, iar datele au fost colectate în perioada 30 august – 07 septembrie 2018.
- 6 tehnici eficiente pentru a reduce stresul și a fi bine cu tine - December 5, 2024
- Piatra semiprețioasă norocoasă a lunii decembrie - December 3, 2024
- Misterele Bibliei și ale Noului Testament, în 3 documentare tv - November 28, 2024
Comments