ALOMA premiază talentul elevilor de la Liceul Tonitza

Compania care produce înghețata ALOMA lansează în această primăvară un proiect de recunoaștere și încurajare a creativității elevilor Liceului de Arte Plastice „Nicolaie Tonitza” din București. Proiectul CSR cu tema ,,Împarte bucurie!” este susținut de echipa brandului ALOMA având ca obiectiv promovarea talentului și creativității elevilor din clasele IX-XII ale liceului.

ALOMA proiect liceu N Tonitza

,,Acest proiect reprezintă angajamentul nostru de a valoriza viitorii noștri artiști plastici. În următoarele luni, vom aduce în centrul atenției lucrările de artă realizate de către liceeni alături de profesorii lor, pe tema aspirațională a campaniei noastre”, a declarat Cristian Doxan, Country Manager România & Adriatic Region FRONERI Ice Cream.

Lucrările de arte plastice originale vor reflecta viziunea elevilor despre ceea ce ne poate dărui, în viața de zi cu zi, bucuria de a trăi și vor fi realizate prin tehnici precum: pictură în ulei, acuarele, grafică, creații digitale, colaje.

Toate lucrările înscrise în proiect vor fi jurizate de cadrele didactice din liceu și vor fi premiate de către echipa ALOMA cu materiale de lucru necesare elevilor.

,,În această perioadă complexă, elevii noștri studiază acasă, departe de colegi și de atelierele unde își desfășurau activitatea creativă sub îndrumarea cadrelor didactice. Acest proiect extracurricular ne oferă ocazia de a le valoriza și susține talentul, de a le pune în valoare măiestria artistică”, a declarat Prof. Oana-May Isar, Director al Liceului de Arte Plastice ,,Nicolae Tonitza”.

La finalul proiectului, atât câștigătorii cât și toți participanții vor primi diplome și premii. Lucrările de artă plastică realizate de elevii liceului vor fi expuse virtual pe canalele social-media ale inițiatorilor și în mass media.

Despre ALOMA

Brandul ALOMA face parte din grupul FRONERI, o companie globală de înghețată, prezentă pe scară largă în întreaga lume, desfășurându-și activitatea în 20 de țări. FRONERI oferă o gamă completă de produse de înghețată, de la înghețată cu lapte la înghețată pe bază de apă, sorbet și înghețată organică, înghețată pe băț și la cornet. FRONERI este un partener licențiat de lungă durată al unor companii de top precum Nestlé și Mondelēz, având peste 10.000 de angajați la nivel mondial.

24life.ro
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 250 de cuvinte, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.