IKEA România anunță numirea unor noi Market Manageri pentru magazinele Băneasa și Pallady București, responsabili în același timp și de supervizarea altor puncte de contact cu clienții din țară, așa cum sunt punctele de ridicare comenzi și studioul de planificare și comandă. Această mișcare strategică susține creșterea afacerii și dezvoltarea continuă a comerțului de tip omnichannel, în linie cu obiectivul companiei de a integra prioritățile locale în strategiile de business regionale.
Cine sunt cei doi noi market manageri?
Mihai Boian, Market Manager IKEA Băneasa. Cu o experiență de peste 15 ani la IKEA, Mihai Boian a deținut diverse funcții în departamentele Logistică, Vânzări și Business Navigation, unde a dobândit cunoștințe complexe despre retail și leadership. În noul său rol, Mihai se va concentra pe continuarea dezvoltării bine-cunoscutului magazin IKEA Băneasa, poziționându-l drept principal motor de creștere în România. El va conduce procesul de transformare a magazinului pentru a veni în întâmpinarea noilor așteptări din retail, în special în ceea ce privește sustenabilitatea și digitalizarea. Parcursul lui Mihai în IKEA a început în Logistică, unde a avut oportunitatea de a înțelege structura operațională fundamentală a companiei. Ulterior, a trecut la Vânzări, deținând mai multe funcții care l-au ajutat să își dea seama care sunt cu adevărat nevoile clienților și cât este de importantă alinierea companiei la tendințele pieței și la preferințele consumatorilor.
„Mă bucur că am această ocazie extraordinară de a contribui la îmbunătățirea experienței pe care clienții o au în magazinul IKEA Băneasa. Printre noile mele responsabilități se numără și aceea de a susține și inspira echipa în misiunea noastră de a pune în practică viziunea companiei de a crea o viață mai bună acasă pentru cât mai mulți oameni”, a precizat Mihai Boian.
De la deschiderea sa în 2007, magazinul IKEA Băneasa a devenit un punct de referință pe piața locală de retail. Cu 460 de angajați și colaboratori, magazinul a avut aproape 3 milioane de vizitatori în anul fiscal 2024 și a vândut 10,6 milioane de produse, în creștere cu 5% față de 2023.
Silvana Baciu, Market Manager IKEA Pallady. Silvana deține o experiență de peste 25 de ani în vânzările retail și studii în producția textilă., S-a alăturat IKEA în 2018 în calitate de Sales Manager pentru IKEA Pallady și și-a demonstrat rapid abilitățile în domeniul managementului de retail, ocupând funcții-cheie precum Customer Experience Manager și Call Center Operational Manager. Începând cu primul semestru al acestui an, Silvana Baciu a fost numită oficial Market Manager pentru IKEA Pallady, cel mai mare magazin al companiei din Europa de Sud-Est. Leadership-ul dinamic al Silvanei și vasta sa experiență în cadrul IKEA au transformat-o în candidatul ideal pentru supervizarea operațiunilor magazinului. Cunoștințele dobândite și perspectiva orientată către client sunt elemente esențiale pentru dezvoltarea și creșterea eficienței operaționale a IKEA Pallady, îmbunătățind în același timp experiența generală de retail a magazinului în conformitate cu nevoile pieței locale.
„Fundamentul IKEA stă în valorile care definesc compania, iar în noul meu rol, voi continua să promovez cultura IKEA. Mă voi concentra în special pe inovație și pe îmbunătățirea proceselor la nivelul organizației – cred că aceștia sunt doi factori importanți pentru progres, care ne ajută să devenim mai buni față de oameni și față de planetă, pe lângă investiția permanentă în dezvoltarea echipei”, a afirmat Silvana cu privire la noul său rol.
Deschiderea magazinului IKEA Pallady în 2019 reprezintă un pas important în strategia de extindere a companiei în regiune. Cu o suprafață de 37.000 de metri pătrați, acesta este cel mai mare magazin IKEA din Europa de Sud-Est și are în prezent 585 de angajați și colaboratori. În anul fiscal 2024, IKEA Pallady a înregistrat 2,2 milioane de vizitatori și a vândut 7,6 milioane de produse.
IKEA continuă să își consolideze prezența în România, anul acesta compania deschizând primul studio de planificare și comandă din țară, în orașul Constanța. În anul anul fiscal 2024 (1 septembrie 2023 – 31 august 2024), compania a înregistrat o creștere de 12% a vânzărilor totale din România, cu peste 26,5 milioane de produse vândute, contribuind la o cifră de afaceri de peste 1,4 miliarde de lei. IKEA România se angajează să creeze o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni, oferind o gamă largă de produse de amenajare a locuinței, bine concepute și funcționale, la prețuri accesibile.
- 6 tehnici eficiente pentru a reduce stresul și a fi bine cu tine - December 5, 2024
- Piatra semiprețioasă norocoasă a lunii decembrie - December 3, 2024
- Misterele Bibliei și ale Noului Testament, în 3 documentare tv - November 28, 2024
Comments