Seducție, forță, senzualitate. Puterea de a seduce, de a impresiona, de a trăi emoții senzoriale. Sunt „super puteri” pe care le putem obține cu ajutorul parfumurilor lansate de casa BRECOURT. „Super puterea” casei este aceea de a crea parfumuri unice, bazate pe conceptul personalizării. Altădată marca exclusivă a aristocrației europene, creațiile BRECOURT sunt astăzi la dispoziția tuturor îndrăgostiților de parfumuri de nișă. De-acum și în România, în exclusivitate la Niche Parfumerie.

Emilie Bouge Parfumier
Cum a început povestea
Povestea parfumurilor BRECOURT începe în urmă cu mai bine de 200 de ani, când compania Bruno Court a devenit o referință în industria parfumurilor, producând uleiuri esențiale și absolut (aromatice concentrate) de o calitate excepțională, extrase din plante mediteraneene.
Casa BRUNO COURT creată la Grasse la începutul anului 1812 este considerată o referință istorică a parfumeriei exclusiviste. Originalitatea creațiilor și atracția pentru personalizare au atras aristocrația europeană și rusă, care parcurgea mii de kilometri pentru a-și face parfumuri pe măsură. Cererea de calitate l-a determinat pe Bruno să-și dorească să stăpânească toate etapele confecționării unui parfum, de la creșterea și culesul florilor de pe câmpurile din jurul atelierului, unde asistenții creau o muzică de parfumuri, până la orga de parfumuri în care compuneau noi partituri în fiecare zi.
Întrucât Bruno Court era o referință esențială a materiilor prime de calitate, creațiile din jurul acestor ingrediente de lux erau livrate la curțile regale ale Europei din secolul al XIX-lea iar el a devenit partenerul oficial al monarhiei britanice, al reginei Alexandra a Danemarcei (ulterior prințesă de Wales și împărăteasă a Indiei și Regatului Unit prin căsătoria cu Regele Edward al VII-lea), al regelui Frederic al VIII-lea al Bulgariei și al lui Napoleon al III-lea.
Renașterea unui brand
Doua sute de ani mai târziu, Émilie Bouge, una dintre moștenitorii lui Bruno Court, a readus la viață brandul familiei, dându-i numele Brecourt. „E”-ul de la mijlocul numelui o reprezintă chiar pe ea, Émilie, cea care face legătura peste timp între know-how-ul moștenit al familiei și viziunea modernă a acestei arte invizibile, parfumeria. Cunoștințele prețioase despre parfumuri ale lui Bruno Court au fost transmise din generație în generație și sunt încă vii și astăzi, la cea de-a patra, cea din care provine Émilie.
După ce a studiat la școala de parfumerie IPSICA, Émilie a creat parfumuri pentru mărci de renume în timp ce lucra pentru o casă de parfumuri din Grasse. În decembrie 2010 a înființat CASA BRECOURT, pentru a explora liber o parfumerie autentică. Dezvoltarea propriei case i-a permis să se concentreze asupra parfumurilor proprii și să utilizeze materii prime naturale de cea mai înaltă calitate, care reprezintă sufletul creațiilor sale.
Când ne imaginăm un parfum, îl descompunem, ca un pictor, în diferite fațete care, odată asamblate, vor crea emoția finală. Pentru fiecare dintre aceste fațete, îi cerem Émiliei Bouge să creeze un parfum specific, pe care îl numim filtru emoțional. Filtrele emoționale îți permit să personalizezi parfumul, un lux intim și singular, care îți oferă posibilitatea unei combinații olfactive cu semnătură unică a parfumului tău Brecourt. Fiecare filtru emoțional necesită multă răbdare și testări multiple și doar atunci când le trece pe toate cu succes, parfumierul se dedică unei lucrări unice ca mix și dozare, cu semnătura parfumului pe care îl vei purta.
„Dacă emoția olfactivă este un amalgam subtil între parfum, persoană și context, consider contextul ca fiind cel mai important vector emoțional pentru că el reprezintă amintirile tuturor simțurilor: aceasta a fost sursa majoră a inspirației mele. Prin urmare, am pus într-o sticlă locurile și momentele speciale pentru a evidenția personalitatea celor care s-ar putea bucura de ea. Pentru a simți un miros, trebuie să explorezi omenirea din interior.” – Émilie Bouge
3 parfumuri Brecourt de purtat vara asta
SOLAIRE
EDP 50 ml 430 lei / 100 ml 580 lei
În inima iernii, în luna februarie, dealurile care leagă orașul Grasse de Marea Mediterană sunt împodobite cu o haină de flori galbene, care distilează un parfum natural de primăvară cu o intensitate remarcabilă. Această pădure de aur ne proiectează în lumea poveștilor imaginare și fantastice. „Mi-am imaginat o combinație de note care difuzează o lumina intensă și aurie, pentru a crea în câteva picături o aură însorită și liniștitoare. ” Émilie Bouge
L’AMOUREUSE
EDP 50 ml 400 lei / 100 ml 530 lei
Când totul în jurul nostru este rafinat, când atragem mirosul îmbătător al tinereții veșnice, când spiritul nostru este plin de entuziasm și corpul se bucură de libertate, respirăm „Amoureuse”. „Pentru a da acestei compoziții florale de trandafiri roșii și iasomie sambac o latură veselă, am adăugat note spumante de piersică, zmeură, bergamotă, lămâie și mandarină din Sicilia și am așezat-o pe o bază privilegiată cu lemn de santal, mosc alb și benzoină din Ceylon.“ Émilie Bouge
EAU LIBRE
EDP 50 ml 400 lei / 100 ml 530 lei
„Când privesc spre orizontul vast sau când examinez o succesiune infinită de munți, o briză ușoară mă poate face să tremur uneori. Căutam să creez o explozie de note ușoare și răcoritoare printr-un parfum în continuă schimbare. Fructele (bergamotă din Calabria, grapefruit, pepene galben) se amestecă cu acorduri verzi, vegetale. Partea superioară și inima lui Eau Libre eliberează o notă florală marină, înfășurată în jurul unei iasomii cristaline și învăluită de ambroxan”. Émilie Bouge
Parfumurile BRECOURT sunt disponibile în exclusivitate în România pe nicheparfumerie.ro, în concept store-ul Niche Parfumerie din București, 50ml Artistic Fragrance Bar, și în magazinul Niche Parfumerie din Timișoara.
Dacă vreți să le încercați pe toate, luați un Discovery Set Brecourt Paris Coffret Full Collection Brecourt Paris 16 X 2ml, 230 lei. Bucuria descoperirii fiecărei arome este absolut neprețuită.
- Colecția de primăvară-vară Primark, țesături ușoare și magie de culoare - April 24, 2025
- Sabon ReCycle, 1 an de succes la colectarea recipientelor în magazine - April 24, 2025
- Gustări sustenabile și consumate „cu cap” - April 16, 2025
Comments