Sesiunea de prezentări pentru cea de-a patra ediție Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge se va deschide în martie 2022. La ediția din 2021, juriul (din care au făcut parte Yara Shahidi și Tommy Hilfiger) a acordat 200.000 de euro și premii startup-urilor ruandeze și olandeze ca sprijin pentru efortul lor de a remodela lumea modei.
Tommy Hilfiger i-a anunțat pe Lalaland și UZURI K&Y drept câștigătorii celei de-a treia ediție Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, un program global creat din dorința de a găsi și susține idei care conduc la un peisaj al modei mai incluziv. În perioada 12-13 ianuarie s-a desfășurat evenimentul virtual final al programului, în cadrul căreia cei șase finaliști și-au prezentat conceptele în fața juriului prestigios. Câștigătorii vor împărți un fond de premii în valoare de 200.000 de euro și vor primi mentorat timp de un an din partea experților interni de la Tommy Hilfiger și de la INSEAD – una dintre cele mai mari școli de afaceri din lume. Ei și-au asigurat, de asemenea, un loc într-un program INSEAD care reunește oameni, culturi și idei pentru a cultiva lideri inovatori.
Pentru această inițiativă, care este o ramificație a viziunii Tommy Hilfiger despre sustenabilitate – Waste Nothing and Welcome All, în ianuarie peste 430 de start-up-uri și scale-up-uri din 22 de țări și-au prezentat ideile. Prin programul din acest an, inițiatorii lui au dorit să amplifice și să sprijine în continuare antreprenorii BIPOC (black, indigenous, people of color), încurajând în același timp un viitor incluziv pentru industria modei. Pentru prima dată, fanii brand-ului TOMMY HILFIGER au putut să participe la fazele inițiale ale întrecerii, exprimându-și votul digital și contribuind astfel la identificarea finaliștilor. Alături de asociații Tommy Hilfiger la evenimentul final, aceștia au fost, de asemenea, invitați să-și voteze prezentarea preferată, urmând ca unul dintre finaliști să primească un supliment de 15.000 de euro.
„Această provocare a reunit persoane pasionate și muncitoare, cu idei noi despre cum să creăm un viitor al modei pe care îl așteptăm cu nerăbdare”, a spus Tommy Hilfiger. „A fost un eveniment final impresionant și sunt mândru să continuu această călătorie cu antreprenorii care au prezentat soluții inovatoare și de impact care provoacă modul în care gândim, construim și creăm.”
Cine sunt câștigătorii
Lalaland, o platformă din Țările de Jos care folosește inteligența artificială pentru a genera modele virtuale personalizate și incluzive de diferite etnii, a primit 100.000 EUR. „Crearea tehnologiei care conduce la o platformă de comerț electronic mai incluzivă și mai diversă se află în centrul viziunii noastre la Lalaland”, a declarat Michael Musandu, co-fondator și CEO al Lalaland. „Făcând parte din Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge a adus perspective incredibile și ne va îmbunătăți soluția I.A. pentru a ajunge la mai mulți oameni decât ne-am fi putut imagina. Prin această realizare, echipa noastră abia așteaptă să ofere o experiență prietenoasă de shopping online, astfel încât niciun consumator să nu se simtă subreprezentat.”
UZURI K&Y, o marcă de încălțăminte ecologică din Rwanda, care folosește anvelope auto reciclate din Africa sub-sahariană și angajează tineri locali, a primit, de asemenea, 100.000 de euro. „Suntem onorați să fim desemnați câștigători ai Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge”, a declarat Kevine Kagirimpundu, co-fondator și CEO al UZURI K&Y. „Această oportunitate ne-a oferit mentorat, îndrumări strategice și o platformă pentru a ne împărtăși visul de a aduce opțiuni de încălțăminte durabile din Africa pe piața globală. Suntem dedicați să generăm un impact real și să inspirăm tinerii de astăzi să creeze un viitor mai curat.”
Clothes to Good, o întreprindere socială din Africa de Sud care creează oportunități de micro-afaceri și locuri de muncă pentru persoanele cu dizabilități prin reciclarea textilelor, a primit 15.000 EUR. „Ne simțim binecuvântați să fim recunoscuți de către publicul Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, este o experiență pe care nu o vom uita niciodată”, a spus Tammy Greyling, director de operațiuni și terapeut ocupațional la Clothes to Good. „Este copleșitor să știm că și alții cred în visul nostru de a face cu adevărat diferența pentru persoanele cu dizabilități și familiile lor. Primirea acestui premiu va permite Clothes to Good să continue să creeze micro-afaceri și oportunități de locuri de muncă prin reciclarea textilelor din comunitatea sud-africană.”
Compunerea juriului la evenimentul final Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge
- Tommy Hilfiger
- Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global și PVH Europe
- Yara Shahidi, actriță premiată, producător și agent de schimbare
- Esther Verburg, EVP, Sustainable Business and Inovation, Tommy Hilfiger Global și PVH Europe
- Adrian Johnson, Antreprenor, Profesor Adjunct de Antreprenoriat, Tehnologie și Media la INSEAD
- Katrin Ley, director general al Fashion for Good și curator fondator al Amsterdam Global Shapers Hub
- Yvonne Bajela, membru fondator și director la firma de investiții Impact X Capital
Sesiunea de prezentări pentru cea de-a patra ediție a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge se va deschide în martie 2022. Antreprenorii care sunt interesați să primească mai multe informații sunt invitați să se înregistreze aici.
Misiunea lui Tommy Hilfiger este de a deveni o companie poziționată ca lider în promovarea unui stil de viață sustenabil, care nu irosește nimic și îi întâmpină pe toți (Wastes Nothing and Welcomes All) prin modul în care își creează produsul, își gestionează operațiunile și se conectează cu comunitățile și părțile interesate. Mai multe informații despre călătoria de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger pot fi găsite aici.
Mai multe informații despre Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge sunt disponibile aici
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, și @TommyHilfiger
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selecționate și pe ro.tommy.com.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferă produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.
- OPI cucerește topurile toamnei cu noua colecție Metallic Mega Mix - September 8, 2024
- IKEA a aflat de ce dormim prost și cum ne îmbunătățim somnul - September 8, 2024
- Cel mai puternic tratament anti-aging – noutatea zilei de la Paula`s Choice! - September 4, 2024
Comments