Nioxin, marca profesională numărul 1 în îngrijirea împotriva căderii părului, are pentru noi 2 vești bune: 1. un parteneriat global cu medicii dermatologi, care ne explică și ne propun soluții profesionale de îngrijire a scalpului și părului și 2. campania „Got 30 Days?”, prin care Nioxin ne promite un păr mai des și mai plin în doar 30 de zile.
Păr mai des în 30 de zile. Nioxin, marca profesională nr. 1 pentru un mai bogat și mai des, ne dezvăluie o nouă identitate, mai fresh și mai inovatoare, în acord perfect cu primul parteneriat global cu medicii dermatologi și campania “Got 30 Days?”
Nioxin®, marca profesională nr. 1 pentru părul mai gros și mai plin, a introdus o nouă identitate de brand, un look fresh pe toate canalele, de la produse, ambalaje, puncte de vânzare și comunicare, care este prezent de acum în România.
Nioxin, un brand construit pe o puternică moștenire de cercetare științifică în identificarea de soluții pentru scalpul sensibil și căderea părului, vine acum să anunțe parteneriatul său global cu reputatul cercetător dermatolog, Dr. Jenny Liu. Scopul acestei alianțe? Să educe și să propună soluții profesionale pentru consumatorii preocupați de îngrijirea sănătății scalpului și părului.
Parteneriatul cu dr Jenny Liu. Dr. Liu este pasionată de îngrijirea stării de bine a pielii și părului, în special la persoanele care se luptă cu căderea lui, chestiune pe care o vede des în activitatea sa profesională.
„Sunt absolut încântată să lucrez cu Nioxin®, un brand pe care îl recomand de ani de zile (încă din timpul rezidențiatului) pacienților care se confruntă cu subțierea și căderea părului”, spune dr. Liu. „Cu abordarea inovatoare a Nioxin® și dedicarea față de excelența scalpului și a părului, sunt foarte încântată să ajut mai mulți oameni să se bucure de cele mai bune viitoare zile ale părului lor.”
Nioxin® a lansat totodată o nouă campanie de marketing globală, „Got 30 Days?”/ Ai 30 de zile?”, cu primul său mesaj de brand „Nioxin® crește ™”. Campania prezintă top kituri, accetuând ideea că se pot întâmpla multe lucruri în 30 de zile, iar părul mai gros și mai plin este unul dintre ele. Campania digitală arată progresul și bucuria pe care consumatorii le experimentează cu un păr mai plin, mai bogat și mai dens în doar 30 de zile, dovedind că într-adevăr „Nioxin® crește rezultate™/Nioxin® Grows Results™”.
„Look-ul reîmprospătat al brandului reprezintă bucuria care vine odată cu realizarea că poți avea un păr mai bogat și mai plin”, a declarat Sylvie Biragnet, SVP global, Prestige Care Brands, Wella Company. „În doar 30 de zile, Nioxin® ajunge la rădăcina problemei pentru rezultate pe care consumatorii le pot vedea și simți.”
Mai multe informații pe subiect și unde să cumpărați Nioxin®, găsiți aici. Sau vă alăturați conversației pe Instagram, Facebook și Tiktok – @Nioxin.
- Ikea România, după 18 ani - March 21, 2025
- Boho waves, pe val vara asta - March 18, 2025
- Colagenul, secretul tinereții. Cum îl putem regenera? - March 18, 2025
Comments