Yves Rocher România lansează proiectul de reciclare al ambalajelor direct în magazine

Yves Rocher România lansează în parteneriat cu Nepi Rockcastle proiectul de reciclare a ambalajelor sale direct în magazine.


Bogdan Tabetu, Head of Property Management NEPI Rockcastle și Gabriel Dunăreanu, Head of Retail & Development Yves Rocher România

Yves Rocher România lansează proiectul de responsabilitate socială cu scopul de a promova ideea de reciclare a ambalajelor produselor cosmetice.

În cadrul proiectului sunt incluse în acest moment produsele din portofoliul propriu și se derulează în 15 dintre magazinele brand-ului, regăsite în centrele comerciale Nepi Rockcastle, atât în București, cât și în țară: Mega Mall București, Promenada Mall București, Vulcan Value Center București, City Park Constanța, Ploiești Shopping City, Promenada Sibiu, Shopping City Sibiu, Shopping City Buzău, Shopping City Galați, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Jiu, Shopping City Târgu Mureș, Shopping City Timișoara.

 «La Yves Rocher, grija și conectarea cu natura fac parte din ADN-ul nostru, convinși fiind de impactul pozitiv al naturii asupra stării noastre de bine. 100% din produsele noastre sunt concepute pentru a reduce impactul asupra mediului înconjurător. Astfel, reducem din ce în ce mai mult greutatea ambalajelor produselor (mai puțin plastic, mai puțină hârtie). Din octombrie 2020, toate flacoanele noastre sunt realizate din plastic 100% reciclat. Posibilitatea de a recicla ambalajele produselor noastre în rețeaua de magazine Yves Rocher se înscrie în seria de acțiuni concrete pe care le facem in direcția CSR și a limitării impactului activității noastre asupra mediului înconjurător. Astăzi acest lucru este posibil în parteneriat cu rețeaua de centre commerciale NEPI Rockcastle, în 15 magazine din București și din țară. Dorința noastră este, evident, să reușim să o facem în toate magazinele noastre cât de curand. » Gabriel Dunăreanu, Head of Retail & Development Yves Rocher România

Fiecare dintre magazinele enumerate mai sus a fost dotat cu recipiente de colectare separată pentru deșeurile de ambalaje din carton/hârtie, plastic/PET și sticlă. Clienții sunt astfel încurajați să aducă ambalajele goale și curățate ale produselor Yves Rocher pentru a fi reciclate și transformate în obiecte noi.

 «Credem în astfel de parteneriate care contribuie la consolidarea angajamentului NEPI Rockcastle față de un viitor sustenabil. Tocmai de aceea, ne propunem ca până în 2030 să devenim neutri din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon și să avem zero deşeuri depozitate la groapa de gunoi până în 2025. Ne dorim ca inițiative ca cea pe care o derulăm cu Yves Rocher România să fie cât mai numeroase și venim în întâmpinarea clienților noștri cu suport logistic, dar le punem la dispoziție și expertiza noastră în domeniul reciclării. Astfel, prin toate acțiunile pe care le întreprindem ne dorim să educăm publicul și să contribuim la un stil de viață prietenos cu natura » a declarat Bogdan Tabetu, Head of Property Management NEPI Rockcastle.

Alături de demersul Yves Rocher România a fost și compania Reciclad’OR, lider al pieței transferului de responsabilitate, prin consiliere și identificarea celei mai optime soluții de colectare separată a deșeurilor reciclabile generate în magazine, spre reciclare.

« Reciclad’OR a redefinit modul în care companiile pot să participe concret la protejarea mediului înconjurător. Prin parteneriatele cu Ministerele abilitate, Primăriile, Asociaţiile de Dezvoltare Intracomunitară, mediul non-guvernamental, instituțiile de învățământ și companiile responsabile, Reciclad’OR a creat un network strategic optim pentru implementarea activităților CSR în vederea îmbunătățirii vieții sociale pe termen lung. Este importantă contribuția fiecăruia la reutilizarea, valorificarea și reciclarea ambalajelor și a deșeurilor din ambalaje. Ne bucurăm să fim alături de Yves Rocher România și în această lăudabilă inițiativă, după experiența primului proiect sustenabil ZERO WASTE, realizat împreună, care a fost un real succes în România și în străinătate » a declarat Adriana Calcan, PR & CSR, Reciclad`OR.

Încă din anul 1959, brand-ul cultivă angajamente din dragoste pentru natură. Yves Rocher este botanist, cultivator, producător și distribuitor fără intermediari pentru a le oferi clientelor sale tot ce este mai bun din natură.

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 250 de cuvinte, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.