Pe 20 octombrie, FREYWILLE a sărbătorit 65 de ani de design în email şi 7 ani magici în România. Spectacolul aniversar s-a desfășurat în Sufrageria Regală a Muzeului Naţional de Artă al României, pe acorduri de vioară şi într-un decor fascinant, în prezența unor personalități marcante din presă, artă și bussiness. Toată lumea a vrut să vadă și să celebreze întâlnirea artei cu iubirea, frumosul şi sensibilitatea, prin lansarea colecţiei Hommage à Gustav Klimt – The Ultimate Kiss.
Spectacolul de balet a pus în valoare exclusivistă colecţie de bijuterii – o interpretare unică în email a celei mai cunoscute lucrări a lui Gustav Klimt: Sărutul. Concepută ca o operă de artă în sine, prezentarea a început printr-o ramă de tablou, iar rochiile create special pentru eveniment au reprezentat pânză albă pe care a fost exprimată însăşi culoarea vieţii. Noul design The Ultimate Kiss este un tribut adus iubirii pure şi ilustrează printr-o simbolistică fascinantă viziunea lui Gustav Klimt asupra dragostei. Asemenea picturii, designul îmbină două aspecte – feminin şi masculin – fiecare portretizat prin elemente caracteristice: formele geometrice în nuanţe de negru şi auriu sunt un simbol al masculinităţii, în timp ce nuanţele pastelate şi motivele florale sugerează feminitatea.
Reprezentanţi ai celor mai importante companii austriece la Bucureşti, al Ambasadei Austriei la Bucureşti domnul Gerd Bommer, reprezentanţi media, dar şi nume sonore din entertainment, fashion și media, precum Maia Morgenstern, Andreea Berecleanu, Andreea Esca si Alexandre Eram, Loredana Dinu, Sandra Izbasa, Camelia Potec, Rucsandra Hurezeanu, Andreea Ibacka, Anca Serea, Sonia Argint Ionescu, Lidia Buble, Mihai Albu, Claudia Pavel, Xonia ș.a, au păşit într-un univers în care jocul optic de auriu în email al The Ultimate Kiss cucereşte, fascinează şi copleşeşte – întocmai ca iubirea surprinsă de Gustav Klimt în celebra sa operă.
Elementul comun al operei lui Gustav Klimt este o grădină cu flori, locul în care ia naştere iubirea. Pentru a transpune în email tehnica specială a artistului din Perioada de Aur au fost folosite cinci tipuri de suprafeţe din pulbere de aur de 24k. Mai mult decât atât, crearea motivelor florale a fost o altă provocare, în care efectul special de acuarelă a fost obţinut prin segregarea tonurilor luminoase şi întunecate.
„Întotdeauna am urmărit prin lait-motivele abordate în design-ul bijuteriilor noastre să celebrăm valori care nu pot fi cumpărate, precum dragostea fără de sfârşit, pasiunea, bucuria de a trăi. Chiar dacă accentul cade pe creaţia artistică, folosim de fiecare dată cele mai bune şi rezistente materiale. Bijuteriile exprimă prin ele însele o alegere emoţională, iar cu design-ul nostru artistic cu atât mai mult. Tocmai de aceea, bijuteriile trebuie să dureze o viaţă întreagă. Suntem mândri că cei care aleg să ne poarte bijuteriile decid să îşi sublinieze individualitatea, bunul gust, cultura, educaţia aleasă, dar şi dragostea pentru frumuseţe, artă şi estetic. Sunt persoane sigure pe ele, cu înclinaţie către cultură, care au conştiinţa trăsăturilor ce îi definesc, oferindu-le unicitate” apreciază Dr. Friedrich Wille, preşedinte FREYWILLE.
Într-un univers regal, lansarea The Ultimate Kiss sub semnatura FREYWILLE le-a oferit invitaţilor o seară desprinsă de cotidian în care s-au putut lăsa cuprinşi de puterea magică a iubirii, dar şi îmbrăţişaţi de artă, natură şi eleganţă.
FREYWILLE este o echipă creativă de artisti, bijutieri și experți în arta emailării. Încă din 1951, filozofia companiei este prezentă în realizările sale artistice unice, culorile vibrante și calitatea exclusivistă. Casa austriacă de bijuterii FREYWILLE este reprezentată astăzi prin cele peste 90 de Boutique-uri proprii deschise în 35 de țări din întreaga lume.
- OPI cucerește topurile toamnei cu noua colecție Metallic Mega Mix - September 8, 2024
- IKEA a aflat de ce dormim prost și cum ne îmbunătățim somnul - September 8, 2024
- Cel mai puternic tratament anti-aging – noutatea zilei de la Paula`s Choice! - September 4, 2024
Comments