Cum îți păstrezi inima sănătoasă – sfatul specialiștilor

De Ziua Mondială a Inimii 2021, experții în sănătate ne dau câteva metode simple prin care putem să ne păstrăm inima sănătoasă, până la vârste înaintate. Ei ne amintesc să renunțăm la lift atunci când putem urca scările și la deplasarea cu mașina, ori de câte ori putem merge pe jos. Și ne mai dau câteva sfaturi, pentru care inima noastră ne va mulțumi…

sănătatea inimii

foto: pexels.com

Pentru a marca Ziua Mondială a Inimii din acest an, Conf. Univ. Dr. Corina Zugravu, medic primar în igiena alimentaţiei şi nutriţie, membru în Comitetul Consultativ în Nutriţie Herbalife, ne împărtășește câteva „secrete” care ne mențin inima într-o stare foarte bună, până la vârste înaintate.

„Multă mișcare în aer liber și, mai ales, un aport adecvat de nutrienți, inclusiv fibre, vitamine, minerale și grăsimi nesaturate, reprezintă cel mai bun sfat pentru a vă menține inima funcțională în parametri optimi”, spune dr. Zugravu.

De asemenea, ea menționează câțiva pași simpli pentru a adăuga mai multă mișcare în activitățile noastre curente. De exemplu, dacă uitați de lift și folosiți scările, dacă vă lăsați mașina acasă și faceți o scurtă plimbare până la magazin – inima vă va mulțumi!

Conf. Univ. Dr. Corina Zugravu consideră că toate au legătură în organism. De exemplu, o imunitate neadecvată va permite apariția unei infecții grave care vă va solicita în mod inerent și nedorit inima. Viceversa, o inimă bolnavă va face cu mult mai greu față solicitărilor imune care abundă în sezonul rece. Sfatul medicului pentru a avea o imunitate bună este foarte simplu: mâncați multe legume și fructe, proteine de calitate sau încercați un supliment alimentar dacă considerați că nu obțineți necesarul de nutrienți de care aveți nevoie.

Nu trebuie o dietă diferită față de cea din restul anului, dar un aport mai mare de fructe și legume de sezon ar fi benefic pentru sistemul imunitar și pentru inimă – practic acestea să nu lipsească de la nicio masă”, concluzionează dr. Zugravu.

Spune DA unei bune sănătăți a inimii cu Herbalife Nutrition

Herbalife Nutrition are în portofoliul său trio-ul perfect care te va ajuta să spui DA schimbărilor pozitive pentru corpul și inima ta, pentru a te bucura de mai multe momente frumoase alături de cei dragi, format din:

  • Beta heart® – o pudră nutritivă ce conține ingredientul cheie OatWell™, beta-glucan din ovăz, care contribuie la menținerea colesterolului din sânge în limite normale
  • Herbalifeline® MAX – un supliment alimentar cu un amestec exclusiv de uleiuri de pește Omega-3 din surse sustenabile, cu beneficii pentru inimă*, vedere** și creier***, și
  • Immune Booster – un supliment alimentar ce include EpiCor® – ingredient dovedit științific, preparat din drojdie fermentată deshidratată, alături de vitamine și minerale cheie ce ajută la funcționarea normală a sistemului imunitar.

Beta Heart pudră de ovăz pentru sănătatea inimii

Immune Booster pentru stimularea imunității

*Efectul benefic se obține în condițiile unui consum zilnic de 250 mg de EPA și DHA

**Efectul benefic se obține în condițiile unui consum zilnic de 250 mg de DHA

***Efectul benefic se obține în condițiile unui consum zilnic de 2g de EPA și DHA

Despre Herbalife Nutrition

Herbalife Nutrition este o companie globală care a schimbat viața oamenilor oferind produse nutriționale excepționale și o oportunitate de afaceri dovedită pentru distribuitorii săi independenți încă din 1980. Compania oferă produse de înaltă calitate care au la bază studii științifice, vândute în peste 90 de țări de către distribuitori independenți. Aceștia oferă consiliere individuală și o abordare orientată spre comunitate, iar acest lucru îi inspiră pe clienți să adopte un stil de viață mai sănătos, mai activ. Prin inițiativa globală, de eradicare a foametei, Herbalife Nutrition se angajează, de asemenea, să ofere nutriție și educație comunităților din întreaga lume.

Pentru mai multe informații, vizitați IAmHerbalife.com.

 

24life.ro
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 250 de cuvinte, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.