Kaufland lansează două mărci proprii de produse pentru casă și bucătărie

Kaufland își extinde sortimentul de marcă proprie în categoria produselor non-food și lansează două mărci proprii cu care intră în segmentul produselor kitchen & home design. Noua marcă Spice & Soul se adresează celor pasionați de gătit și propune o gamă variată de vase de gătit, ustensile și accesorii pentru prepararea și servirea mâncării, care nu trebuie să lipsească din nicio bucătărie – de la tigăi, oale, cuțite, veselă și până la accesorii pentru copt.

În prepararea mâncărurilor, alegerea vaselor, ustensilelor și accesoriilor potrivite este la fel de importantă ca ingredientele, mai ales dacă este vorba de pregătirea unei rețete complexe sau la cuptor. Cu Spice&Soul, gătitul devine mai simplu, iar servirea mesei o plăcere.

kaufland obiecte de bucatarie si home design

Pentru inspirație în decorarea casei, Kaufland introduce în magazine și noile produse Liv&Bo, prima sa marca proprie de obiecte și accesorii de design interior.

Gama este compusă din mici obiecte de mobilier, textile și accesorii decorative pentru casă. Designul produselor este conceput astfel încât să confere schimbări de efect în locuință, să aducă un suflu nou și să transforme atmosfera interioară, fie că e vorba de hol, camera de zi, baie sau bucătărie.

Decorațiunile pentru casă din noua gamă Liv&Bo vor avea diferite tematici sezoniere, de primăvară, toamnă sau specifice sărbătorilor de Paște sau de Crăciun.

Produsele sunt disponibile deja în toate magazinele Kaufland din țară și clienții se pot bucura de promoții speciale în cursul anului, începând chiar cu luna martie 2019.

Ambele mărci proprii sunt concepute în acord cu principiile de sustenabilitate și protejare a mediului înconjurător. Kaufland investește în calitatea durabilă și siguranța produselor sale marcă proprie. Pentru articolele textile, toate fibrele naturale beneficiază de standardul GOTS (Global Organic Textile Standard), care certifică producția sustenabilă a textilelor. În privința ambalajelor, Kaufland a renunțat la elementele de plastic în favoarea banderolelor de hârtie. Calitatea produselor este testată TÜV și atât hârtia, cât și articolele din lemn sunt certificate FSC.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 țări și o rețea de 121 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

 

 

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 250 de cuvinte, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.