O veste bună pentru pasionații de bricolaj

Din 6 mai, Brico Dépôt lansează primul catalog DIY de pe piața din România: 320 de pagini cu 10.500 de produse disponibile în depozitele din toată țara, ideal pentru pasionații de bricolaj și proiectele lor. Alături de varianta tipărită, informațiile din catalog există și online prin aplicația mobilă BRICODEPOT, disponibilă pe Android și IOS, cea mai inovatoare și completă soluție digitală din peisajul de bricolaj românesc.

2

Christian Mazauric, Director General Brico Dépôt România: „Catalogul Brico Dépôt 2016 este un proiect ambițios de care suntem foarte mândri.  Ne dorim ca acest catalog special să devină un reper pe piața de bricolaj și un prieten de nădejde pentru toți clienții noștri. Iar acesta este doar începutul. Scopul nostru pe termen lung este să creăm o tradiție în redactarea catalogului an de an, astfel încât  oamenii să-l aștepte cu nerăbdare în fiecare primăvară. Lansarea Book 2016 marchează totodată o schimbare de concept în depozitele noastre. Ne-am dorit și am căutat să ne pliem pe nevoile consumatorilor, astfel că am găsit modalități creative de adaptare a conceptului global la specificul pieței locale. Am schimbat radical abordarea și am început să ne concentrăm mai mult pe zona de servicii și pe crearea unei legături mai apropiate cu cei care intră în depozitele noastre.”

Christian Mazariuc și Andreea Bălănescu

Christian Mazariuc și Andreea Bălănescu

Odată cu noul catalog, Brico Dépôt își lansează și o nouă imagine: Mihai Bobonete și Adrian Văncică, cei mai îndrăgiți actori de comedy din România.

Suntem onorați să fim alături de profesioniști și particulari, ca vectori de imagine ai Brico Dépôt. După cum știți, românul se pricepe la toate și când nu se pricepe improvizează. Brico Dépôt înlătură improvizația și îți dă tot ce-ți trebuie ca să iasă treaba bine. Profesioniștii Brico Dépôt se trezesc de dimineață, au prețuri mici și-ți livrează marfa pe șantier. Acestea sunt motivele pentru care am răspuns cu inima deschisă propunerii Brico Dépôt. Cine nu-și dorește parteneri cu astfel de calități!”, spune Mihai Bobonete.

Brico Dépôt a fost înființat în 1993 în Reims (Franța). Are în prezent 118 magazine în Franța, 28 în Spania, 2 în Portugalia și 15 în România. Brico Dépôt vizează în primul rând pasionaţii DIY și constructorii profesionişti. Este bazat pe un format de preț scăzut, care oferă clienţilor produsele esențiale pentru DIY și proiecte de renovare, disponibile în cantităţi mari, dar şi pentru şantierele de construcții.

 

 

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 250 de cuvinte, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Tags

#nou