Primark lansează cea de-a patra colecție Rita Ora x Primark. Noua colecție aduce la viață viziunea creativă a Ritei și va ajunge în toate magazinele Primark de pe cele 17 piețe începând din 18 iunie.
Primark lansează cea de-a patra colecție în colaborare cu Rita Ora, superstar internațional și fashion icon, dedicată tuturor celor care vor să se bucure de atmosfera senzațională a festivalurilor ce vor urma pe perioada verii.
Născută în anii ‘90, Rita se inspiră din frumusețea nostalgică a acestor ani, aducând totodată și un plus de originalitate. Inspirată de emblematicul look boho-chic, colecția se concentrează pe stiluri potrivite pentru festival, cu volane supradimensionate, rochii transparente și accesorii de efect.
Noua colecție pe care Rita o propune pentru acest sezon a fost concepută într-un stil lejer, plin de naturalețe, cu topuri diafane și delicate, broderii florale discrete, țesături vaporoase și tăieturi asimetrice. Deși culorile neutre, cum ar fi negru, alb și maro, stau la baza colecției, acestea sunt puse în valoare de nuanțe de auriu și argintiu, care se regăsesc în piese vestimentare și bijuterii. Completate de dantelă și denim, ținutele pe care colecția le aduce în atenție pot fi ușor asortate și purtate indiferent de evenimentele care apar pe parcursul verii.
Seturile boho din două piese sunt mereu în tendințe, sofisticate și practice. Pentru un look fresh, setul asortat format dintr-o fustă mini cu volane și o cămașă vaporoasă fără mâneci sau vesta cu broderie florală neagră și fusta maxi din dantelă neagră, pot fi adăugate pe lista oricărui stilist.
Rochiile sunt un must have și nelipsite de la orice festival. Piese clasice – precum rochia midi cu fronseuri – au fost reinventate folosind o țesătură din șifon și un design cool cu volane. În timp ce rochiile maxi, transparente, oferă o alternativă inspirată ce poate fi purtată în cluburile de pe plajă, pentru pozele spectaculoase de la balcon și nu numai.
Care este sloganul acestui sezon festivalier 2024? Noi spunem: „Mai mult înseamnă mai mult!” Întorcându-ne la moda anilor ’90, aceasta nu ar fi corect definită fără accesorii, mai precis cureaua masivă cu perforații metalice. Luați exemplul Ritei și purtați-o pe șolduri, peste fuste maxi cu volane sau prindeți-o în talie la rochii maxi transparente. Suprapunerea accesoriilor nu este rezervată doar decolteului, așa că încercați-le și pentru talie, mai precis centuri, lanțuri și mărgele pentru a intra cu adevărat în spiritul boem și liber. Și ținutele glam sunt la modă, completate de plase pentru păr decorate cu ștrasuri sau cercei supradimensionați, acestea sunt must-have-uri ale sezonului.
Accesoriile de festival pot fi și practice. Gențile de umăr supradimensionate și încăpătoare sunt o modalitate elegantă de a transporta lucrurile esențiale pentru festival, în timp ce gențile mai mici de tip crossbody și husele de telefon cu mărgele oferă garanția că obiectele de valoare sunt întotdeauna la îndemână.
Sesiunea foto pentru promovarea colecției a fost realizată într-o minunată zonă rurală, în Noua Zeelandă, cea de-a doua casă a Ritei. Și această colecție a fost creată îndeaproape de Rita, alături de echipa Primark și stilizată de Pippa Atkinson, stilistul Ritei. Colecția vine în completarea celui mai nou single de vară al Ritei, „Ask And You Shall Receive”, care a fost lansat pe 31 mai.
În legătură cu acest parteneriat, Rita Ora a declarat: „Sunt încântată să anunț această nouă etapă a colaborării mele cu Primark prin lansarea unei colecții de vară inspirată de festivaluri. Bijuteriile sunt o modalitate atât de ușoară de a transforma complet o ținută, așa că am făcut din bijuterii un element esențial al acestei colecții, iar plasa de păr argintie este unul dintre articolele mele preferate. Denimul a fost must-have-ul colecțiilor noastre de până acum și a fost întotdeauna unul dintre preferatele mele, iar această colecție aduce în atenție pantaloni scurți și fuste din denim de diferite lungimi. Abia aștept să văd ce țiute vor fi concepute cu piese vestimentare din colecție și sper să le placă tuturor, la fel de mult ca și mie.”
Mary Lucas, Trading Director Primark: „Cu fiecare nouă colecție, ne străduim, împreună cu Rita și echipa ei, să creăm ținute cât mai îndrăznețe, mai excentrice. Iar acest lucru înseamnă că putem să explorăm cu adevărat noi tendințe interesante și să ne asigurăm stilul nostru va ieși în evidență și va rămâne actual, sezon după sezon. Inspirată de ținutele emblematice pe care Rita le-a purtat de-a lungul anilor în cadrul festivalurilor din întreaga lume, colecția este propune piese vestimentare din materiale frumoase de vară, broderii colorate și imprimeuri atemporale, potrivite pentru sezonul de festivaluri care urmează.”
Colecția de vară Rita Ora x Primark va fi disponibilă în toate magazinele Primark de pe cele 17 piețe începând de marți, 18 iunie. Accesând website-ul Primark, clienții vor putea verifica disponibilitatea produselor, înainte de a vizita magazinul lor preferat.
Colecția este alcătuită din 163 de piese: rochii, denim, seturi asortate, îmbrăcăminte pentru exterior, costume de baie, plus accesorii și încălțăminte. Prețurile pornesc de la 22 de lei pentru accesorii și ajung la 195 de lei pentru îmbrăcămintea pentru exterior.
Despre Primark:
Primark este un retailer de modă internațional cu peste 80.000 de colegi în 17 țări din Europa și SUA. Înființat în Irlanda în 1969 sub marca Penneys, Primark își propune să ofere opțiuni accesibile pentru fiecare, de la articole de bază de calitate superioară la stiluri unicat pentru femei, bărbați și copii, precum și produse de frumusețe, articole pentru casă și accesorii. Din dorința de a crea experiențe retail extraordinare, Primark deține peste 440 de magazine la nivel global și continuă să se extindă cu obiectivul de a ajunge la un număr de 530 de magazine până la sfârșitul anului 2026.
Primark face eforturi pentru a oferi modă mai durabilă tuturor prin strategia Primark Cares, un program multianual care se concentrează pe prelungirea ciclului de viață al hainelor, pe protejarea vieții pe planetă și pe susținerea mijloacelor de trai ale oamenilor care confecționează hainele Primark. În cadrul acestei strategii, Primark a dezvăluit nouă angajamente pe care își propune să le îndeplinească până în 2030. Aceste angajamente includ fabricarea tuturor articolelor de îmbrăcăminte din materiale reciclate sau din materiale provenite din surse mai durabile până în 2030, reducerea la jumătate a emisiilor de dioxid de carbon în întregul său lanț valoric și asigurarea unui salariu decent lucrătorilor din lanțul de aprovizionare. Mai multe informații pot fi găsite aici
Despre Rita Ora:
Rita Ora este o cântăreață și compozitoare internațională de renume, cu peste 10 miliarde de difuzări, patru single-uri pe locul 1 în Marea Britanie și 13 single-uri în UK Top 10. A fost printre primii artiști care au primit anul trecut un premiu BRIT Billion, o recunoaștere a realizările remarcabile în domeniul muzicii înregistrate prin depășirea pragului de un miliard de difuzări în Marea Britanie în carieră.
La lansare, noul album al Ritei, You & I, a intrat pe cea mai înaltă poziție pentru un album feminin în clasamentul UK Official Albums Chart, debutând pe locul 6, și a obținut râvnitul loc 1 în UK Official Independent Albums Chart. Albumul include hit-ul numărul 1 pe postul US Dance Radio „Praising You”, o prelucrare a piesei lui Fatboy Slim din anii ’90, nominalizată la Grammy, pe care PAPER a declarat-o „un hit incontestabil”, și „You Only Love Me”, lăudată de Billboard drept „odă magistrală închinată poveștilor de dragoste complicate”, în care Rita se dovedește a fi „o expertă în muzica pop cu design impecabil și accente electro”. You & I urmează lansărilor anterioare: Bang, un EP în colaborare cu DJ-ul și producătorul Imanbek, câștigător al premiului GRAMMY, care îmbină pop-ul modern cu house-ul atât de popular al anilor ’80 și ’90; Phoenix, care a adunat peste patru miliarde de stream-uri, a generat patru single-uri de platină, inclusiv piesa premiată „Lonely Together” cu Avicii; și Ora, albumul ei de debut de platină, care a intrat pe locul 1 în topurile britanice. Numai în SUA, celebrele single-urile ale Ritei și colaborările cu vedete i-au adus șapte hituri în Top 10 în Billboard’s Dance Club Songs Chart, dintre care cinci au ajuns pe locul 1, șase single-uri în Top 20 în Billboard’s Hot Dance/Electronic Songs Chart și o piesă pe locul 3 în Billboard Hot 100 cu „Black Widow” a lui Iggy Azalea.
În calitate de lider în domeniu, cu multiple talente în televiziune, cultură și modă, cu parteneriate de marcă în sectoare-cheie, Rita și-a extins constant brandul personal spre noi culmi. În 2019, a lansat premiata Próspero Tequila alături de Concecuh Brands, iar în prezent ocupă funcția de Chief Creator Partner. În plus, în 2022, Rita a pus bazele brandului său de îmbrăcăminte activă sustenabilă, Humans Being, unde are funcția de Chief Creative Officer. Prezența sa în film și televiziune se remarcă în franciza Fifty Shades of Grey, Wonderwell, POKÉMON Detective Pikachu, Twist, The Masked Singer US și UK, The Voice Australia, The X-Factor UK și serialul Netflix Kung Fu Panda: Cavalerul dragonului. Rita va juca în curând alături de Jamie Foxx și Robert De Niro în viitorul film Tin Soldier și se va alătura lui Brandy în continuarea Descendants, The Rise of Red, pe Disney+.
- 6 tehnici eficiente pentru a reduce stresul și a fi bine cu tine - December 5, 2024
- Piatra semiprețioasă norocoasă a lunii decembrie - December 3, 2024
- Misterele Bibliei și ale Noului Testament, în 3 documentare tv - November 28, 2024
Comments