Primark Timișoara se va deschide pentru clienți miercuri, 7 august, la ora 10, în plin sezon estival și chiar înainte de sezonul aglomerat al începerii școlii din toamnă. Această deschidere vine la un an și jumătate după ce retailerul a intrat în România cu primele două magazine în ParkLake Shopping Centre și, respectiv, AFI Cotroceni, București. Inaugurarea marchează un moment important pentru Primark, retailerul continuându-și planurile ambițioase de extindere în Europa Centrală și de Est.
Noul magazin va crea peste 150 de locuri de muncă pentru economia locală din Timișoara, mai multe posturi part-time și cu normă întreagă fiind încă disponibile. Printre oportunitățile de angajare se află roluri de asistent de retail, precum și alte posturi de conducere. Mai multe informații sunt disponibile aici.
Primark Timișoara se va întinde pe o suprafață de 3.200 de metri pătrați la primul etaj al centrului comercial, oferind clienților cele mai recente tendințe în materie de modă, precum și produse esențiale de zi cu zi în materie de îmbrăcăminte pentru femei, bărbați, copii, frumusețe și articole pentru casă.
De asemenea, magazinul va comercializa și produse sub marca Primark Cares, în continuă creștere. Primark se angajează să ofere îmbrăcăminte mai durabilă la prețuri accesibile pentru toată lumea. În prezent, 55% din hainele Primark sunt realizate folosind materiale reciclate sau materiale provenite din surse sustenabile, iar retailerul s-a angajat să atingă pragul de 100% până în 2030.
Maciej Podwojski, Director ECE, Primark, a declarat: „Suntem încântați să anunțăm că în această vară vom întâmpina primii clienți în Primark Timișoara. Este o etapă importantă în planurile noastre de extindere în ECE și o inaugurare mult-așteptată pentru România. Știm că mulți locuitori din zona Țimișoarei au descoperit deja brandul nostru în urma călătoriilor în străinătate sau, mai recent, în capitală și ne bucură că această inaugurare va aduce brandul Primark mai aproape de ei. De asemenea, aștept cu nerăbdare să ne mărim echipa Primark din România.”
Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS a precizat: „Primark este unul dintre brandurile populare pe care clienții noștri îl așteptau de multă vreme și ne bucurăm că, peste puțin timp, vom putea să îi urăm, în sfârșit, bun venit în Iulius Town Timișoara! Este o premieră valoroasă pentru portofoliul IULIUS și suntem mândri că Primark a ales proiectul nostru mixt din vestul țării pentru inaugurarea primului său magazin din afara Capitalei.”
Europa Centrală și de Est (ECE) este o regiune de creștere importantă pentru Primark. Retailerul a deschis recent primul magazin în Ungaria, care este cea de-a șasea piață a Primark în Europa Centrală și de Est (ECE), unde operează în prezent 13 magazine. Pe lângă Timișoara, Primark va mai deschide alte două magazine în regiune în cursul acestui an, cu locații în Bydgoszcz, Polonia, și o a doua locație în Praga, Republica Cehă.
Despre Primark
Primark este un retailer de modă internațional cu peste 80.000 de colegi în 17 țări din Europa și SUA. Înființat în Irlanda în 1969 sub marca Penneys, Primark își propune să ofere opțiuni accesibile pentru fiecare, de la articole de bază de calitate superioară la stiluri unicat pentru femei, bărbați și copii, precum și produse de frumusețe, articole pentru casă și accesorii. Din dorința de a crea experiențe retail extraordinare, Primark deține peste 440 de magazine la nivel global și continuă să se extindă cu obiectivul de a ajunge la un număr de 530 de magazine până la sfârșitul anului 2026.
Primark face eforturi pentru a oferi modă mai durabilă tuturor prin strategia Primark Cares, un program multianual care se concentrează pe prelungirea ciclului de viață al hainelor, pe protejarea vieții pe planetă și pe susținerea mijloacelor de trai ale oamenilor care confecționează hainele Primark. În cadrul acestei strategii, Primark a dezvăluit nouă angajamente pe care își propune să le îndeplinească până în 2030. Aceste angajamente includ fabricarea tuturor articolelor de îmbrăcăminte din materiale reciclate sau din materiale provenite din surse mai durabile până în 2030, reducerea la jumătate a emisiilor de dioxid de carbon în întregul său lanț valoric și asigurarea unui salariu decent lucrătorilor din lanțul de aprovizionare. Mai multe informații pot fi găsite aici: www.primark.com/en-gb/primark-cares
Despre Iulius Town
Iulius Town Timisoara reprezintă al doilea proiect mixt de regenerare urbană dezvoltat de către compania IULIUS, după Palas Iaşi. Inaugurat în 2019, în urma unei investiții de 442 de milioane de euro a IULIUS și Atterbury Europe, proiectul a dat o nouă viață Timișoarei, atragând unele dintre cele mai mari companii internaționale în hub-ul de afaceri.
- 102,000 mp – cea mai mare suprafaţă de retail din afara Bucureştiului.
- 450 magazine, cafenele și restaurante tematice.
- 12 săli de cinema și primul concept de cinema VIP (cina și film, all inclusive) în afara Capitalei.
- Centru de fitness cu piscină semi-olimpică.
- Grădiniță şi şcoală primară.
- Parc cu carusel venețian și lac.
- 4 clădiri office premium 82.000 mp, 50 companii multinaționale și 9.500 angajați.
- 3 săli de evenimente.
- 6 tehnici eficiente pentru a reduce stresul și a fi bine cu tine - December 5, 2024
- Piatra semiprețioasă norocoasă a lunii decembrie - December 3, 2024
- Misterele Bibliei și ale Noului Testament, în 3 documentare tv - November 28, 2024
Comments