„Regele Leu”, sursa de inspirație a noii colecții Primark

Primark lansează o nouă colecție pentru a sărbători aniversarea filmului Disney „Regele Leu”. Colecția marchează cea de-a 30-a aniversare a filmului Disney „Regele Leu” și este disponibilă în magazinele Primark din România localizate în ParkLake Shopping Center și AFI Controceni începând de astăzi, 4 iulie; videoclipul de promovare a campaniei încurajează oamenii să dea hainele mai departe și să le iubească mai mult timp.

Pentru a sărbători 30 de ani de la lansarea filmului „Regele Leu”, Primark a făcut echipă cu Disney și lansează o colecție de îmbrăcăminte și accesorii. În premieră pentru Primark, toate hainele din colecția realizată în colaborare cu The Lion King de la Disney sunt confecționate folosind materiale reciclate sau materiale provenite din surse sustenabile*.

De asemenea, o selecție de produse sunt create special pentru a fi reutilizate sau reciclate în materiale sau produse noi. Acest lucru înseamnă că, acolo unde este posibil, aplicațiile și nasturii se pot îndepărta, astfel încât articolele să poată primi o nouă viață. Detalii despre materialele folosite în procesul de fabricare vor fi incluse pe eticheta de produs, iar informații suplimentare despre aceste materiale sunt disponibile aici.

Campania de lansare a colecției beneficiază de un videoclip dedicat, care spune povestea unei piese vestimentare Primark cu tema Regele Leu, care se transmite mai departe, încurajând oamenii să își iubească și să își poarte hainele cât mai mult timp.

Colecția prezintă personajele mult-îndrăgite din povestea Regele Leu, precum Simba, Nala, Timon, Pumbaa și toată gașca. Include articole de îmbrăcăminte pentru femei, copii și accesorii, și este disponibilă în toate magazinele Primark.

Pentru a sărbători lansarea colecției, Primark găzduiește atelierele de reparații pentru haine –  „Love it for Longer” („Iubește-le mai mult timp”)  – în Londra, Marea Britanie și Dublin, Irlanda, pentru a încuraja clienții să își repare și să își poarte din nou hainele. Atelierele vor oferi metode extinse de reparare și personalizare, inclusiv tehnici de cusut și peticit cu tematică Disney.

Sarah Jackson, Director Licențe la Primark, a declarat: „Clienții noștri iubesc povestea Disney „Regele Leu”, așa că suntem încântați să lansăm această nouă colecție realizată din materiale reciclate sau provenite din surse durabile. Și acest demers face parte din angajament Primark pe termen lung, acela  de a face moda mai sustenabilă și accesibilă pentru toată lumea.

Sonia Samra, Category Vice President, Disney EMEA, a declarat: „Această colecție, inspirată de „Regele Leu”, este cea mai recentă colaborare cu Primark, în contextul parteneriatului de lungă durată pe care îl avem. Suntem încântați să sărbătorim împreună cea de-a 30-a aniversare a filmului. Acest film și temele despre familie, prietenie și descoperirea de sine pe care le aduce în atenție rămân relevante și astăzi. Știm că această colecție va fi apreciată de fanii nostalgici, cât și de toți cei care au descoperit povestea recent – în orice caz, suntem siguri că vor găsi ceva care să le placă!”

Primark a intrat pe piața licențelor în 2011 și a lansat prima colecție Disney, iar de atunci colaborarea s-a extins, devenind cel mai important partener și un favorit incontestabil al clienților.

Pentru a afla mai multe detalii despre viziunea Primark în ceea ce privește modul în care concepem și să realizăm produsele acum, dar și gândindu-ne la viitor, accesați aici.

Despre Primark   

Primark este un retailer de modă internațional cu peste 80.000 de colegi în 17 țări din Europa și SUA. Înființat în Irlanda în 1969 sub marca Penneys, Primark își propune să ofere opțiuni accesibile pentru fiecare, de la articole de bază de calitate superioară la stiluri unicat pentru femei, bărbați și copii, precum și produse de frumusețe, articole pentru casă și accesorii. Din dorința de a crea experiențe retail extraordinare, Primark deține peste 440 de magazine la nivel global și continuă să se extindă cu obiectivul de a ajunge la un număr de 530 de magazine până la sfârșitul anului 2026.

Primark face eforturi pentru a oferi modă mai durabilă tuturor prin strategia Primark Cares, un program multianual care se concentrează pe prelungirea ciclului de viață al hainelor, pe protejarea vieții pe planetă și pe susținerea mijloacelor de trai ale oamenilor care confecționează hainele Primark. În cadrul acestei strategii, Primark a dezvăluit nouă angajamente pe care își propune să le îndeplinească până în 2030. Aceste angajamente includ fabricarea tuturor articolelor de îmbrăcăminte din materiale reciclate sau din materiale provenite din surse mai durabile până în 2030, reducerea la jumătate a emisiilor de dioxid de carbon în întregul său lanț valoric și asigurarea unui salariu decent lucrătorilor din lanțul de aprovizionare. Mai multe informații pot fi găsite aici: www.primark.com/en-gb/primark-cares. 

 

 

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 250 de cuvinte, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.