833

România, pe harta turismului de wellness internațional

În 2019, promotoarea despreSpa.ro, Ioana Marian, vrea să continue proiectul „România – destinație de wellness”- o inițiativă care își propune să pună România pe harta turismului de wellness internațional. Acest tip de turism, la nivel mondial, înregistrează creșteri enorme de la un an la altul*

foto: pexels

*Turismul wellness internațional a crescut exponențial începând cu anul 2012. În 2013, turismul wellness internațional era de 439 miliarde USD, în 2015 crescuse deja la 583 de miliarde USD, în 2017 a fost de 639 miliarde USD și se estimează că în 2020 va ajunge la 808 miliarde USD. sursa: https://www.globalwellnessinstitute.org/. La nivel internațional, aproximativ 41% din turismul wellness este reprezentat de  turismul spa de relaxare. 

Ideea proiectulului „România – destinație wellness” a fost ca amatorii de SPA, români sau străini, să fie întâmpinați, pe parcursul întregului circuit, de centrele SPA din România care au aderat la acest proiect. El cuprinde experiențe SPA personalizate, unice, specifice, care pornesc de la istoria locului și ajung la ingredientele locale: plante, sare, argilă, nămol.

Turiștii străini vor avea ocazia, în cadrul sejururilor sau circuitelor SPA, să simtă România din această perspectivă: a bogățiilor cu care țara noastră a fost binecuvântată. Proiectul România – destinație de wellness se desfășoară prin agenția de turism Travelle – wellness escapes.

Centrele Spa & Wellness participante încă din prima etapă a proiectului sunt: Afrodita SPA – Băile Herculane; Ana Aslan Health SPA – Hotel Europa Eforie Nord; Atasagon Detox & Well-being Center – Brasov;  Country SPA – Snagov; Forest SPA – Valcea; Iaki SPA – Mamaia; Imperia SPA Marina Regia Residence – Mamaia Nord; Septimia Resort – Odorheiul Secuiesc; SunGarden Golf & SPA Resort – Cluj; SPA Teleferic Grand Hotel – Poiana Brașov, Therme București; Tulip Beauty & SPA Rituals – Hotel Vega, Mamaia, Constanța.

În 2019, piața SPA din România este încă foarte mică, dar în creștere. Publicul este din ce în ce mai numeros, ceea ce obligă la creșterea calității serviciilor în spa. Românii care frecventează centrele spa sunt o categorie premium de clientelă – atât financiar, cât și din punct de vedere al culturii și preocuparilor. Sunt oameni educați, cu un venit peste medie. Preponderent, ei au job-uri în diverse corporații.

În 2018, piața spa a crescut cu aprox. 10% față de 2017, când totalul acesteia a fost de 24,4 milioane Euro (in crestere cu 16,2% față de 2016), dintre care 8,8 milioane euro provin din terapii spa de relaxare ( exclusiv de relaxare – nu sunt incluse aici terapiile pentru slăbire – masaje anticelulitice sau alte terapii de slăbire).

Bali Temple

Bali Temple este singurul și primul concept SPA din Europa de Est, amenajat după tradițiile hinduse și care respectă linia unui SPA tradițional balinez. Locul respiră un aer autentic și grație celor mai bune terapeute din Bali, decorurilor, mobilei organice, ustensilelor specifice ale unui SPA, dar si templului masiv de rugaciune – toate aduse direct din Bali, pentru ca vizitatorul să aibă o experiență originală, senzorială, chiar din insula Bali, unde relaxarea este cuvântul primordial plasat în mintea acestuia.

Bali Temple

Bali Temple

La Bali Temple, poți experimenta ritualuri tematice și reinterpretări ale tratamentelor tradiționale: pachetele tematice „Eat Pray Love”, „OM Swastiastu Bali”, dar și terapii specifice „Ear Candle”, masajul Ayurwedic și „Ratus” – un tratament special pentru doamne de rejuvenare a zonelor intime.

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 250 de cuvinte, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.