Prețurile au crescut, oamenii cumpără mai puțin, vânzările au scăzut, în general. Nu și la salatele Eisberg, care anunță o creștere față de anul anterior, atât a volumului de produse vândute cât și a cifrei de afaceri.
Eisberg România, cel mai important și longeviv producător de salate de pe piața românească, a anunțat o creștere de 7% a volumului vânzărilor în 2023 față de anul anterior, prin atingerea unui total de 5.000 de tone, iar valoarea afacerilor s-a majorat procentual cu două cifre, ajungând la 19,4 milioane de euro.
„Provocările cu care ne-am confruntat în 2023 au fost identice cu cele din anii anteriori: încălzirea globală, costurile materiei prime, infrastructura rutieră locală care afectează aprovizionarea mai rapidă, clienții care folosesc măsuri diferite atunci când evaluează produsul finit. Dar am continuat cu optimism și consecvență și ne-am concentrat eforturile pentru a rămâne un brand de încredere și o forță de inovare în industrie”, a explicat Nicoleta Scarlat, director de Marketing și Vânzări la Eisberg.
Anul trecut, comportamentul de consum al clienților nu a suferit schimbări majore, după cum afirmă reprezentanții companiei, dar s-a observat o tendință de a cumpăra mai puțin, generată de majorarea costurilor de trai.
„Pentru anul 2024, Eisberg România își propune să dezvolte și să listeze la cât mai mulți retaileri gama sa de produse gata de consum, căreia anul trecut i-au fost adăugate variante mai complexe decât cele prezente deja la raft, foarte bine primite de consumatori”, a completat Nicoleta Scarlat.
Eisberg, pionier în segmentul de fresh convenience în retailul modern și HoReCa din România, și-a consolidat poziția prin respectarea riguroasă a cerințelor în materie de standarde şi certificări de calitate, fapt atestat de către organisme internaţionale de profil, acreditate pentru marile lanţuri de restaurante şi retail, care i-au acordat note maxime, inclusiv la cele 5 auditări neanunțate.
Citește și
Eisberg anunță un rebranding îndrăzneț
- Ochii îți trădează vârsta. Ce zici de varianta cu 10 ani mai puțin? - October 4, 2024
- Ramses: Marele faraon al Egiptului, serial în premieră la Viasat History - October 4, 2024
- Un păr mai des și mai plin în 30 de zile, promite Nioxin - October 4, 2024
Comments
2 Responses to “Salatele Eisberg au crescut în vânzări cu 7%”
Felicitari Eisberg pentru rezultatele impresionante pe care le-a inregistrat in 2023! Este remarcabil ca, intr-o perioada in care preturile au crescut si vanzarile au scazut, compania Dumneavoastra a reusit sa inregistreze o crestere atat a volumului de produse vandute, cat si a cifrei de afaceri. Este un semn clar al calitatii si a increderii pe care oamenii o au in brandul Eisberg. De asemenea, este impresionant faptul ca ati reusit sa va dezvoltati si sa adaugati variante mai complexe la gama de produse, ceea ce a dus la o receptie foarte buna din partea consumatorilor. Va doresc mult succes in continuare si sunt convins ca veti continua sa fiti un brand de top in industrie.
Este impresionant să vezi că în contextul unei creșteri generale a prețurilor și a scăderii vânzărilor, compania Eisberg înregistrează o creștere semnificativă. Ce strategii credeti că au adoptat pentru a obține aceste rezultate remarcabile într-un mediu atât de dificil pentru industrie?