Salatele Eisberg au crescut în vânzări cu 7%

Prețurile au crescut, oamenii cumpără mai puțin, vânzările au scăzut, în general. Nu și la salatele Eisberg, care anunță o creștere față de anul anterior, atât a volumului de produse vândute cât și a cifrei de afaceri.

salatele eisberg

Foto und Copyright : Christof Krackhardt, mail@foto-organico.com

Eisberg România, cel mai important și longeviv producător de salate de pe piața românească, a anunțat o creștere de 7% a volumului vânzărilor în 2023 față de anul anterior, prin atingerea unui total de 5.000 de tone, iar valoarea afacerilor s-a majorat procentual cu două cifre, ajungând la 19,4 milioane de euro.

„Provocările cu care ne-am confruntat în 2023 au fost identice cu cele din anii anteriori: încălzirea globală, costurile materiei prime, infrastructura rutieră locală care afectează aprovizionarea mai rapidă, clienții care folosesc măsuri diferite atunci când evaluează produsul finit. Dar am continuat cu optimism și consecvență și ne-am concentrat eforturile pentru a rămâne un brand de încredere și o forță de inovare în industrie”, a explicat Nicoleta Scarlat, director de Marketing și Vânzări la Eisberg.

Anul trecut, comportamentul de consum al clienților nu a suferit schimbări majore, după cum afirmă reprezentanții companiei, dar s-a observat o tendință de a cumpăra mai puțin, generată de majorarea costurilor de trai.

„Pentru anul 2024, Eisberg România își propune să dezvolte și să listeze la cât mai mulți retaileri gama sa de produse gata de consum, căreia anul trecut i-au fost adăugate variante mai complexe decât cele prezente deja la raft, foarte bine primite de consumatori”, a completat Nicoleta Scarlat.

Eisberg, pionier în segmentul de fresh convenience în retailul modern și HoReCa din România, și-a consolidat poziția prin respectarea riguroasă a cerințelor în materie de standarde şi certificări de calitate, fapt atestat de către organisme internaţionale de profil, acreditate pentru marile lanţuri de restaurante şi retail, care i-au acordat note maxime, inclusiv la cele 5 auditări neanunțate.

Citește și

Eisberg anunță un rebranding îndrăzneț

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 250 de cuvinte, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.