Eisberg, liderul pieței de profil din România, a decis să-și deschidă porțile fabricii tuturor celor interesați de modul în care sunt procesate și ambalate salatele noastre de fiecare zi. Printre primii vizitatori – Ana Morodan, care a rămas impresionată de ceea ce a văzut și ne povestește și nouă…
Dacă este salată, atunci este Eisberg, iar dacă te preocupă sănătatea și siguranța salatelor din farfurie, atât cele cumpărate din magazin cât și cele folosite la preparate de către principalele lanțuri de restaurante, este bine să afli ce se întâmplă chiar de la sursă.
Cam așa a gândit și Ana Morodan, când a acceptat provocarea de a vizita fabrica Eisberg, locul unde cele mai proaspete și sănătoase ingrediente sunt spălate și pregătite în cele mai sigure condiții, pentru a compune mixurile pe care noi, de peste 25 de ani, alegem să le avem în farfurie.
“Nu este întâmplare, salatele sunt tratate cu grijă, pricepere si aș îndrăzni să spun – respect, pentru a rezulta ce vedeți în pungile de pe rafturile supermarketurilor iar apoi în farfurii” a spus Ana Morodan.
“Salatele sunt gândite să aibă gust. Pentru aceasta ingredientele sunt atent asociate, iar dulcele și amarul sunt combinate cu multă atenție”, explică Nicoleta Scarlat, director de marketing și vânzări la Eisberg.
Cunoscută pentru pasiunea pentru fashion și frumos în general, dar și pentru originalitate și non-conformism, Ana Morodan este interesată în principal de calitatea vieții, de adăugarea unui anume stil chiar și celui mai banal gest. Iar includerea salatelor în dieta sa a fost o alegere asumată cu mult timp în urmă. “Cu salatele îți ierți păcatele” a glumit aceasta.
- Monet, pentru prima dată în România, la MNA Cluj - October 11, 2024
- Royal Passport Day vine cu 40% discount pe 15 octombrie - October 11, 2024
- Jacheta de aviator reinventată și alte noutăți în colecția de toamnă Primark - October 11, 2024
Comments