Borsec, de 6 ori câştigător al titlului Superbrands România

Borsec, liderul pieței locale de ape minerale naturale, a fost desemnat Superbrand în cadrul  tuturor celor șase ediții Consumer Superbrands organizate până acum de către Superbrands România. Superbrands este un proiect internațional derulat în  89 de țări. Cu o istorie de 26 de ani, programul a a fost lansat în Marea Britanie, iar la el au participat până acum peste 25.000 de branduri.

Borsec Superbrand

Mihaela Drăghici, Director P.R. Romaqua Group, la înmânarea trofeului

Lista brandurilor eligibile pentru acest statut a fost obținută în baza metodologiei internaționale Superbrands, care cuprinde două etape importante:

  • În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 27 de specialiști în management, marketing, comunicare, media și branding, a asigurat selecția calitativă a listei de branduri, evaluând aproximativ 1.560 de branduri din peste 59 de categorii. Criteriile luate în considerare în procesul de selecție au fost: reputație, încredere, calitate și diferențiere pe piață. În urma acestei selecții, 819 branduri calificate au fost incluse în etapa a doua, şi anume cercetarea de piaţă.
  • Cercetarea de piață a fost realizată de către Superbrands România cu sprijinul Ipsos, pe un eșantion reprezentativ de 1.500 de consumatori români, la nivel urban. Lista completă a brandurilor desemnate în ediția actuală a programului va fi publicată în cartea Superbrands România. Potrivit studiului, Borsec se bucură de un nivel de awareness excepțional, și este lider în categoria băuturi-ape.

„Încrederea în brand, aprecierea calității produsului și, mai ales, reputația, reprezintă criterii cheie în cadrul programului Superbrands. Ne bucură foarte mult să vedem că Borsec obține la fiecare ediție scoruri foarte ridicate la toate aceste criterii, ne onorează, dar ne și obligă, în același timp, la o grijă și mai atentă față de această apă de excepție, Regina apelor minerale, o veritabilă valoare națională”, a declarat Mihaela Drăghici, Director P.R. Romaqua Group.

Borsec este cel mai titrat brand de apă minerală naturală din România, cu o tradiție de peste 210 ani de îmbuteliere industrială. În spatele succesului se află o echipă cu peste 2.200 de angajați, Romaqua Group fiind cel mai mare angajator din industria alimentară, o echipă dedicată îndeplinirii principalului obiectiv și anume calitatea desăvârșită a produselor. Calitate ce nu se poate menține fără investiții constante și semnificative. În cei 22 de ani de activitate, Romaqua Group  a investit peste 250 de milioane de euro, în principal în noi linii de îmbuteliere, mai rapide și mai performante.

Citeşte şi:

Borsec e de 210 ani în topul preferințelor românilor

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 250 de cuvinte, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.