Dana Rogoz e ambasadoarea elmiplant

„Îmbrăţişează puterea pe care natura ţi-a oferit-o şi mergi cu încredere!” este sloganul campaniei Elmiplant WalkTall cu brand ambassador Dana Rogoz

Dana Rogoz si Elena Cremenescu, fondator elmiplant

Dana Rogoz si Elena Cremenescu, fondator elmiplant

elmiplant este brandul românesc de îngrijire al femeilor care îşi găsesc inspiraţia în puterea naturii. elmiplant crede într-o lume mai bună, construită de femei care poartă cu mândrie încrederea în forţele proprii. Din respect pentru muzele sale şi din credinţa că natura este sursă de frumuseţe, elmiplant creează WalkTall – o campanie care inspiră şi care le reaminteşte femeilor de pretutindeni de magia pe care o propagă atunci când merg cu încredere.

Nature, your power! Puterea vine din natură şi se întâlneşte cu ştiinţa

În universul elmiplant, energia naturii se transformă cu ajutorul măiestriei ştiinţei în produse de îngrijire de calitate, ce aduc natura mai aproape şi care revitalizează trupul şi sufletul. Noua abordare a brandului este o reamintire pentru femeile prinse în agitaţia de zi cu zi să meargă cu încredere. Femeia, model pentru alte femei, inspiră prin atitudinea sa şi modelează universuri în care guvernează fericirea, starea de bine şi certitudinea că fiecare este capabilă de măreţie.

Cu umerii drepţi şi capul ridicat, zâmbind, WalkTall împreună cu Dana Rogoz

Walk Tall este despre încredere în sine. Într-o lume în care tiparele modelează personalităţile şi prejudecăţile mentalităţile, elmiplant încurajează femeile să îşi reamintească nenumăratele motive pentru care păşesc cu încredere, cu umerii drepţi, capul ridicat şi zâmbetul pe buze. Indiferent cine sunt sau ce aspiră să fie, acestea au încredere în forţele proprii şi în visurile lor şi poartă această încredere pe chip.

Walk Tall şi noua ambasadoare a brandului Dana Rogoz le oferă femeilor un imbold pentru a se exprima liber şi autentic, pentru a sărbători individualitatea şi frumuseţea puterii interioare. Dana Rogoz ilustrează valorile elmiplant şi încântă prin exemplul personal, reprezentând perfect noua campanie elmiplant.

 Platforma campaniei WalkTall

elmiplant îşi propune să inspire. Prin intermediul campaniei Walk Tall şi a microsite-ului dedicat www.walktall.ro, elmiplant le invită pe femei să se filmeze în ipostaze în care merg cu încredere, să vorbească despre motivele pentru care they Walk Tall. Videoclipurile vor fi urcate de utilizatoare pe microsite, alături de o frază inspiraţională. Fiecare video este echivalentul unui număr de paşi, iar aceşti paşi sunt transformaţi în premii. Mai multe videos Walk Tall, mai mulţi paşi, mai multe premii.

Cele care răspund provocării sunt răsplătite cu premii, în funcţie de paşii făcuţi: primul nivel – produse elmiplant, al doilea nivel – biciclete, al treilea nivel – weekenduri petrecute în natură şi al patrulea nivel – un makeover total incluzând hairstyling, make-up şi styling cu o ţinută completă ce va rămâne a câştigătoarei, întregul proces urmând să fie realizat în compania ambasadoarei brandului, Dana Rogoz.

Scopul final este realizarea celui mai lung video inspiraţional, care să redea culorile şi diversitatea femeilor şi care să le reamintească acestora că puterea vine din interior, iar frumuseţea este o stare.

Prin intermediul campaniei #walkTALL, elmiplant susține activitatea de sprijinirea a femeilor diagnosticate cu cancer de sân și cancer de col uterin a Asociația “ANAIS”

 

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 250 de cuvinte, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.