Parfumul nostru e stilul nostru de viaţă. Spune-mi cum miroşi ca să-ţi spun cum trăieşti, indiferent că este vorba despre haine, piele sau despre cum miroase la tine în casă. Fie că este parfumul celui drag, al florilor din vază sau al detergentului pentru rufe, acesta este special ales pentru a transmite un mesaj sau pentru a imprima o stare. Aşa s-a gândit şi Sano, cel mai apreciat brand de produse de menaj din lume. Şi a creat Sano Maxima Perfume Collection, o colecție de balsamuri pentru țesături cu parfum intens și bogat, inspirat din natură, dezvoltat de experți parfumieri internaționali – pentru țesături cu un parfum proaspăt, de care consumatorii se pot bucura pentru mult timp.
Sloganul „Intră în lumea magică a parfumurilor!” este invitația adresată consumatorilor să exploreze cele 5 variante de balsam ultra concentrat Sano Maxima Perfume Collection: Soft Silk – inspirat de florile de migdal și atingerea delicată de mătase; Blue Blossom – inspirat de briza dimineții răcoroase, de apa rece și de florile albastre de primăvară; Golden Sunset – inspirat de florile de primăvară și de roua dimineții; Wild Pearl – inspirat de parfumul delicat al florilor albe și Baby – testat dermatologic, dedicat pielii sensibile a bebelușilor.
Și pentru că nu există parfum mai plăcut decât cel al rufelor proaspăt spălate și nici metodă mai ușoară de a-l menține, Sano aduce în prim-plan colecția de odorizante lichide de cameră Sano Fresh Home, disponibile în trei variante de parfum, parfumuri preluate din topul celor mai apreciate miresme ale balsamului ultra concentrat, Sano Maxima Perfume Collection: Blue Blossom, Soft Silk și Wild Pearl. Poți folosi odorizantele Sano Fresh Home pentru a împrospăta atmosfera din cameră sau pentru a parfuma hainele din garderobă, poți oferi florilor uscate un nou suflu sau le poți aplica pe perdele astfel ca fiecare adiere de vânt să iți umple căminul cu parfumul preferat.
Și la crearea detergenților Maxima Power Gel, Sano a acordat o importanță sporită parfumului prin folosirea tehnologiei Microcapsules Lock, ce oferă o eliberare lentă a unui parfum de lungă durată. Cele trei variante de parfum ale acestui detergent sunt: Mountain Fresh, Spring Flowers si Baby.
Produsele sunt disponibile în rețelele comerciale: Metro, Cora, Selgros și Mega Image, DM, în magazinele tradiționale cu produse de curățenie, dar și online.
În România, SANO este prezent de mai bine de 15 ani și are un portofoliu de peste 400 de produse într-o varietate de categorii: articole de toaletă și igienă personală, pentru adulți și bebeluși, produse de curățenie și mentenanță, detergent pudră, gel și balsamuri de rufe, insecticide, produse din hârtie și produse dedicate segmentului HoReCa și industrial. Parte din grupul internațional Sano Bruno’s Enterprises, sunt și brandurile de cosmetică Softcare, Careline și Natural Formula.
Mai multe despre Sano aflaţi din Social Media: youtube, facebook şi instagram.
Citeşte şi:
- Retinolul, cel mai bun hidratant antiaging pentru corp - February 5, 2025
- Apa carbogazoasă Borsec scade glicemia și colesterolul! - February 4, 2025
- Ultimate Smooth, cea mai nouă tehnologie de netezire a părului - February 3, 2025
Comments